Wat heb jij voor hulpverleningsmateriaal bij je in je vrije tijd?

Auteur Topic: Wat heb jij voor hulpverleningsmateriaal bij je in je vrije tijd?  (gelezen 20943 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #60 Gepost op: 14 februari 2010, 02:39:18
Klopt dat bedoel ik ook te zeggen, want bij de HOC (SIGMA-opleiding) leer je het ook ;)

waarom herinner ik me daar niks over dan ?  ???


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #61 Gepost op: 15 februari 2010, 19:16:44
In mijn auto:

- (Prop) volle EHBO koffer
- Beademingmaskertje
- Mayo tubes
- Kocher
- Geel hesje met reflectie
- Gele jas met reflectie
- Enkele paren handschoenen
- Whelen Slimlighter amber, voor en achter (GENIII).

Ook ik ben verpleegkundige, heb de IC opleiding gedaan en de PHTLS.
Werk momenteel op de MC.
Mayo tubes plaats ik regelmatig, vandaar dat ik ze bij me heb.
De Whelens komen uit mijn verzameling. Ook ik heb ze al diverse keren "terrecht" gebruikt omdat ik heel veel op de weg ben.
In mijn geval heeft de politie ook enkele keren dankbaar gebruik gemaakt van mijn auto als "afzetvoertuig".
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


VpkAgz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 403
Reactie #62 Gepost op: 15 februari 2010, 23:52:26
Ik vraag me wel af wat een kocher voor 'n nut heeft op gebied van EHBO.
Ik heb die dingen nog nooit nodig gehad op straat... Ben erg benieuwd wat je ermee doet...


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #63 Gepost op: 16 februari 2010, 07:35:30
Ik vraag me wel af wat een kocher voor 'n nut heeft op gebied van EHBO.
Ik heb die dingen nog nooit nodig gehad op straat... Ben erg benieuwd wat je ermee doet...