Videoband 'Brandweer Den Haag in dienst van veiligheid' 1999

Auteur Topic: Videoband 'Brandweer Den Haag in dienst van veiligheid' 1999  (gelezen 1797 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Gepost op: 23 februari 2010, 10:32:12
Van de afdeling communicatie van de VRH kregen we een aantal DVD's te leen met allerhande voorlichtingsmateriaal. Maar: daar zat ook een VHS videoband (!) bij die toentertijd (1999) in opdracht van de brandweer Den Haag is gemaakt.

Er komen allerlei mensen en voertuigen in voor, die inmiddels uit dienst zijn. Het materieel en materiaal is ook behoorlijk veranderd, in die 11 jaar. Die band geeft dus een aardig tijdsbeeld.

Marofer heeft de videoband gedigitaliseerd. Ik heb hem zojuist op regio15 geplaatst; op http://www.regio15.nl/brandweer/videos/video-brandweer-in-dienst-van-veiligheid-1999

Veel kijkplezier !

Peen


Redacteur van


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2010, 10:34:54
ik ga nu kijken:)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2010, 10:47:54
Je bent niet de enige  ;D

Peen
Redacteur van


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2010, 10:55:18
Hahah, ik ben net klaar is wel mooi om te zien hoe dit vroeger ging..!

Dr is alleen wel veel veranderd in de tussen tijd maar dat is ook wel mooi om te zien.

Alle onderdelen worden dr mooi in behandeld!:)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #4 Gepost op: 23 februari 2010, 11:04:21
lachen op 10:50