Hallo,
Ik ben op zoek naar een programma om met behulp van een touchscreen snel en overzichtelijk door foto's te kunnen bladeren. Ik wil dan een overzichtje krijgen met verschillende pictogrammen van mappen (van de verschillende soorten inzetten) en als je dan op die knop druk moet hij weer alle verschillende mappen weergeven met alle foto's van meldingen op volgorde. Ik heb al gedacht om hiervoor gewoon windows verkenner te gebruiken alleen dan heb je het probleem dat je het niet naar eigen wens kan indelen en dat de knoppen dan voor een touchscreen eigenlijk te klein zijn.
Ook heb ik er aan gedacht om het met powerpoint te maken maar dan ben je heel erg lang bezig als je al de foto's die ik wil gebruiken erin moet zetten.
Deze programma's gebruiken ze volgens mij ook wel eens in musea.
Hieronder heb ik een plaatje gemaakt van wat ik ongeveer bedoel:
In de 6 vierkantjes kan je dan een plaatje zetten en als je daar op drukt moet hij alle foto's afspelen.
Dan kan je nog met de pijltjes verder bladeren en terug bladeren tussen de verschillende inzetten.
En met het huisje kan je dan terug naar de homepage.
Het hoeft dus niet precies er zo uit te zien. maar ben op zoek naar een programma wat ongeveer hetzelfde kan.
Hopelijk bestaat het en kan iemand mij eraan helpen.