GRIP 1 Groot water ongeval Drenkeling N3 links - Papendrecht 09-02-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Groot water ongeval Drenkeling N3 links - Papendrecht 09-02-2010  (gelezen 9215 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #30 Gepost op: 14 februari 2010, 15:32:22
Daarnaast blijft het lichaam ondanks afkoeling nog geruime tijd warmer dan het water om hem heen zodat je toch nog een verschil in temperatuur blijft houden, ligt het lichaam echter op de bodem dan ga je dat ook met een warmtebeeld camera uiteraard ook niet vinden.
Vandaar dat ze dus ook de directe omgeving checken, mocht ie toch de kant hebben weten te bereiken.


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Reactie #31 Gepost op: 14 februari 2010, 16:49:10
Daarnaast blijft het lichaam ondanks afkoeling nog geruime tijd warmer dan het water om hem heen zodat je toch nog een verschil in temperatuur blijft houden, ligt het lichaam echter op de bodem dan ga je dat ook met een warmtebeeld camera uiteraard ook niet vinden.
Vandaar dat ze dus ook de directe omgeving checken, mocht ie toch de kant hebben weten te bereiken.

Het word steeds duidelijker.
Ik begin steeds meer te leren op dit forum.
Ik leer steeds meer op dit forum


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2010%2Fmaart%2FDode%20man%20in%20Oude%20Maas

Lichaam Dordtenaar gevonden in Oude Maas

12 maart 2010

In de buurt van Heinenoord is vrijdag een dode man gevonden in het water van de Oude Maas. Het gaat om de 32-jarige Dordtenaar die vorige maand bij de Papendrechtse brug te water is geraakt. Dit blijkt uit politieonderzoek.

Kort nadat de man in het was was beland, hebben twee schippers nog geprobeerd om hem eruit te halen. Dat lukte niet. Ook een zoektocht door de brandweer, met een helikopter, een blusboot en de KNRM leverde niets op.

Vrijdagmorgen zag een schipper het lichaam drijven. Uit het voorlopig onderzoek blijkt dat er geen sprake is van een misdrijf.


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Hhhhm gelukkig is hij gevonden en niet in de zomer op een strandje aangespoeld waar kinderen aan het spelen waren maar jammer dat hij niet eerder was gevonden (toen hij leefde) :'(
Ik leer steeds meer op dit forum