GRIP 1 Groningen Airport Eelde - Eelde 09-02-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Groningen Airport Eelde - Eelde 09-02-2010  (gelezen 1558 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Gepost op: 9 februari 2010, 17:55:12
p2kflex
14:56:46 09-02-10GROUP-2(GRIP 1) GRONINGEN AIRPORT EELDE MACHLAAN 14 A EELDE MACHLAAN AFGESCHAALD GRIP 0
GRIP 10520004MKA Veiligheidsregio Drenthe (HS-GHOR)
GRIP 10520047MKA Veiligheidsregio Drenthe (Centralisten)
GRIP 10520061MKA Veiligheidsregio Drenthe (CVD-G?)

 
Wat is er op Eelde aan de hand geweest?


Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2010, 18:14:26
14:56:46   09-02-10      GROUP-2   (GRIP 1) GRONINGEN AIRPORT EELDE MACHLAAN 14 A EELDE MACHLAAN AFGESCHAALD GRIP 0
 
Wat is er op Eelde aan de hand geweest?

Kist met problemen? Gebeurt wel vaker, aangezien er vrij snel is afgeschaald zal hij zonder problemen geland zijn.
Zelfde als de VOSjes en VORretjes van Schiphol en Zestienhoven...


debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2010, 18:45:46
@ Hunter: dank u... ik had alleen een andere code voor dergelijke problemen verwacht
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2010, 18:49:17
Zou het niet handig zijn als deze (luchtvaart)alarmvorm op elke luchthaven hetzelfde zou zijn.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2010, 18:56:55
Zou het niet handig zijn als deze (luchtvaart)alarmvorm op elke luchthaven hetzelfde zou zijn.

Lokaal gezien maakt het natuurlijk niet uit omdat het niet met bijvoorbeeld TIS te vergelijken is. TIS wordt uitgegeven door ProRail en dat is een landelijke organisatie. Schiphol doet in principe (in eerste instantie) alleen zaken met Kennemerland, Zestienhoven met Rijnmond, Eelde met Drenthe, etc. Dus binnen zo'n regio maakt het in principe niet uit, ik denk dat het hooguit voor buitenstaanders handig zal zijn :)

@ Hunter: dank u... ik had alleen een andere code voor dergelijke problemen verwacht

Je hebt het over een andere code, terwijl je het initiele bericht niet hebt geplaatst :

14:47:49 09-02-10  GROUP-1  PRIO 1 GAE 1A Safety Call klein GRONINGEN AIRPORT EELDE MACHLAAN 14 EELDE
                   0500820  BRW Drenthe (Vliegbasis Eelde)
                   0500821  BRW Drenthe (Vliegbasis Eelde)
                   0500822  BRW Drenthe (Vliegbasis Eelde)
                   0502751  BRW Drenthe (Groningen Airport - CT)

1A Een (klein) toestel met een capaciteit tot en met 6 inzittenden op weg naar het IRP-werkingsgebied met een storingsindicatie.
1B Een daadwerkelijke of onvermijdelijke crash van een (klein) toestel met een capaciteit tot en met 6 inzittenden in het IRP-werkingsgebied.
2A Een (middelgroot) toestel met een capaciteit van 7 tot en met 55 inzittenden op weg naar het IRP-werkingsgebied met een storingsindicatie.
2B Een daadwerkelijke of onvermijdelijke crash van een (middelgroot) toestel met een capaciteit van 7 tot en met 55 inzittenden in het IRP-werkingsgebied.
3A Een (groot) toestel met een capaciteit van meer dan 55 inzittenden op weg naar het IRP-werkingsgebied met een storingsindicatie.
3B Een daadwerkelijke of onvermijdelijke crash van een (groot) toestel met een capaciteit van meer dan 55 inzittenden in het IRP-werkingsgebied.
4 Een aan GAE gerelateerd toestel (afkomstig van/ op weg naar het IRP-werkingsgebied) crasht buiten het IRPwerkingsgebied.
5 Branden, ongevallen en explosies binnen het IRP-werkingsgebied, die een dermate grote omvang of invloed op het luchthavenproces hebben, en waarbij een gecoördineerde inzet van de hulpverleningsdiensten noodzakelijk is.
6 Een ernstige verstoring van de openbare orde (bezetting, demonstratie, e.d.) binnen het IRP-werkingsgebied.
7 Een kaping (gijzeling) van een luchtvaartuig op (of op weg naar) het IRP-werkingsgebied.
8 Een bommelding betreffende gebouwen, opstallen of luchtvaartuigen binnen het IRP-werkingsgebied of andere vormen van rechtsorde verstoring.
9 Aan boord van een toestel op of op weg naar het IRP-werkingsgebied bevindt zich één en/of meerdere besmette perso(o)n(en) of besmette lading.

Bron : http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tynaarlo.nl%2Flive%2Fattachment.db%3F37618&rct=j&q=gae+1a+eelde+1b&ei=Y6JxS9ShMIqQjAemjOS0Cw&usg=AFQjCNGZmwBPrmrOasS5ZeHfw-UKaJxpNA&sig2=H9nCpp5CPwqXaLjjMh4LnA