Helaas moet ik wegens medische omstandigheden gaan stoppen met mijn ritten voor de St. DAPD. De DAPD bestaat voor 100% uit vrijwilligers en zet zich volledig in voor kinderen met een chronische/terminale ziekte en/of verstandelijke handicap.
Door de omstandigheden gedwongen moet ik nu tot mijn grote verdriet de SWAT Van gaan verkopen waarmee alles is begonnen. St. DAPD gaat gewoon door met haar mooie werk en ik hoop dat er iemand of een groep mensen is die de SWAT Van willen over kopen om hem te blijven gebruiken voor het mooie werk met de kinderen, dus vandaar dat ik hem eerst hier op het forum plaats voor ik hem op de vrije markt zet.
De SWAT Van is in zeer goede staat en voorzien van het volgende :
- 6.5 liter diesel V8
- Recaro voorstoelen met zeer veel verstelmogelijkheden.
- De Van voldoet qua inrichting geheel aan de eisen van de belastingdienst voor het camperkenteken (wegenbelasting 1 kwartaal per jaar). Tafel/bed is multifunctioneel en opklapbaar en staat normaal tegen zijwand, waardoor veel ruimte overblijft. Twee persoons bank en draaibare stoel, keukenblokje met wasbak, schoon/vuil water en 2 pits gasstel. Veel kastruimte.
- Zware omvormer 220V-12V
- 220V aansluiting en blokverwarming
- Airco voor en achter.
- Veel rood/blauwe signaalverlichting (waarvan groot deel led).
- 200W Amerikaanse sirene.
- Stereo met SD/USB, welke naar buiten te schakelen is via sirene.
- Standkachel.
- Geheel rondom geïsoleerd.
- Altijd heel goed onderhouden.
Vraagprijs € 9.500,- Nieuwe APK bij aankoop.
Indien de auto (ook) voor de St. DAPD gebruikt blijft worden zijn een aantal extra’s mogelijk v.w.b. onderhoud en ontheffingen. Neem hiervoor en voor nadere informatie over de Van contact op via
info@dapd.nl of met mij via PM.
Een aantal foto’s van de SWAT Van vindt u hier :
http://www.dapd.nl/SWAT%20Van%20Fotos.pdfMeer informatie over St. DAPD op
www.dapd.nl