Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop

Auteur Topic: Ex-hulpverleningsvoertuigen te koop  (gelezen 311149 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #120 Gepost op: 27 oktober 2011, 21:12:57
Ik reageerde zo op Jerommeke omdat hij altijd beweert dat VROS-auto's netjes worden bereden en onderhouden. Ik heb zelf van VROS-agenten gehoord dat ze gewoon lopen te trappen met die auto's en dat er niet altijd wordt warmgereden.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #121 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:01:51
Ik reageerde zo op Jerommeke omdat hij altijd beweert dat VROS-auto's netjes worden bereden en onderhouden. Ik heb zelf van VROS-agenten gehoord dat ze gewoon lopen te trappen met die auto's en dat er niet altijd wordt warmgereden.
dat is dan ook weer duidelijk  98uiye ik had ook niet zo kritische hoeven reageren e050

tsjah je kan slecht wachten met de achtervolging omdat de auto nog niet warm is. en het is ook nog eens een auto van de zaak :P


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #122 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:08:52
dat is dan ook weer duidelijk  98uiye ik had ook niet zo kritische hoeven reageren e050

tsjah je kan slecht wachten met de achtervolging omdat de auto nog niet warm is. en het is ook nog eens een auto van de zaak :P
Klopt, daarom doen ze dat ook niet ;)

Weer een beetje OT nu.

Staat nu bij BCA Veilingen, een gepantserde BMW 530xi:
Link

Lijkt me er wel een van het AT. Weet iemand van welke regio deze was? (evt. per PB)

Is het trouwens normaal dat gepantserde auto's van het AT/DKDB zo worden verkocht? Op de site van BMW staat namelijk dat ze na hun dienst uit veiligheidsoverwegingen terug naar BMW moeten zodat ze niet in de 'verkeerde' handen vallen. Ik heb wel eens vaker gepantserde auto's van het AT/DKDB te koop zien staan op o.a. Marktplaats.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #123 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:31:57
Klopt, daarom doen ze dat ook niet ;)

Weer een beetje OT nu.

Staat nu bij BCA Veilingen, een gepantserde BMW 530xi:
Link

Lijkt me er wel een van het AT. Weet iemand van welke regio deze was? (evt. per PB)

Is het trouwens normaal dat gepantserde auto's van het AT/DKDB zo worden verkocht? Op de site van BMW staat namelijk dat ze na hun dienst uit veiligheidsoverwegingen terug naar BMW moeten zodat ze niet in de 'verkeerde' handen vallen. Ik heb wel eens vaker gepantserde auto's van het AT/DKDB te koop zien staan op o.a. Marktplaats.
Zou kunnen, weet ik niet. Maar het hoeft niet. Je komt op het internet wel vaker bepantserde auto's tegen omdat er nu eenmaal ook mensen zijn die dat blijkbaar nodig hebben.

Zo staat de oude auto, wat blijkt, van Willem Holleeder, een VW Passat B4 panzer niveau, ook te koop op het web. Namelijk hier:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4rqaaioi3ar
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #124 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:34:51
Zou kunnen, weet ik niet. Maar het hoeft niet. Je komt op het internet wel vaker bepantserde auto's tegen omdat er nu eenmaal ook mensen zijn die dat blijkbaar nodig hebben.

Zo staat de oude auto, wat blijkt, van Willem Holleeder, een VW Passat B4 panzer niveau, ook te koop op het web. Namelijk hier:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4rqaaioi3ar
Is wel ex-politie, staat er bij. Klik maar eens op 'Test rapport'.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #125 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:37:59
Is wel ex-politie, staat er bij. Klik maar eens op 'Test rapport'.
Blijkbaar  O0 . Ik ging uit van jouw bericht  ::) .. Niet bekend met die site  >:D

Desalniettemin hoeft het niet altijd ex politie te zijn ...  :P
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #126 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:43:25
Blijkbaar  O0 . Ik ging uit van jouw bericht  ::) .. Niet bekend met die site  >:D

Desalniettemin hoeft het niet altijd ex politie te zijn ...  :P
Weet ik, maar als het wel zo is staat het er meestal wel bij.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #127 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:54:39
Is wel ex-politie, staat er bij. Klik maar eens op 'Test rapport'.

Ik kijk er over heen, waar staat dat ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #128 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:25:42
Ik kijk er over heen, waar staat dat ?

ggj bedoelt denk ik op de site van BVA daar zit namelijk wel een ''test rapport'' knop, op de site van autoscout kon ik het ook al niet vinden ;)


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #129 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:29:38
Ik kijk er over heen, waar staat dat ?
Staat in de link van BCA Veilingen en dan op 'Test Rapport' klikken. Dan staat het onder 'Technisch rapport' bij de opmerkingen.