Foto s tri-ac

Auteur Topic: Foto s tri-ac  (gelezen 2173 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

siegie

• Gast
Gepost op: 3 april 2004, 14:57:23
Bij deze heef ik jullie graag enkelle foto s mee van de prive ambudienst waar ik werk .
deze firma telt 10 ambulances,13 taxis voor ziekenvervoer en 3rolstoelbussen.Na de fusie van de 4 ambudiensten hebben onze bazen firmas bij jullie bezocht en het wagenpark is dus te vergelijken als bij jullie.

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 3 april 2004, 16:50:53
??? ??? ik zie geen foto`s??? ???

siegie

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 4 april 2004, 12:44:38
:osorry maar het is me niet gelukt om foto s door te sturen.anders kijk eens op http://be.msnusers.com/miniambulances/ambufoto.msnw

Enforcer

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 4 april 2004, 16:23:04
Zag ik dat nou goed. Een belgische ambulance met nederlandse BIZA-striping???   ??? ???

siegie

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 4 april 2004, 22:40:43
:oja dat klopt maar bij ons is de neus van de wagen voledig gestreept met blauw en rood .Onze firma heeft enkelle werkbezoeken gedaan bij firma s bij jullie en heeft blijvende contacten.Onze bazen strijden naar een zefde werking als bij jullie ,vandaar

siegie

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 4 april 2004, 23:33:00
Omdat we veel patienten gaan halen die op skivakantie botten en benen breken en dan zaten we altijd met die skilatten opgezadeld.Dus was dat een logisc oplossing hoe vervoeren anderren hun skiuitrusting?juist in een skibak.De bak is als het zelfde geel gepoten en ook met dezelfde stripping.En ik kan je zeggen met zo iets heb je zeker en vast genoeg bekijks. ::)

Robin Hundman

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 5 april 2004, 16:00:18
Ha, die nieuwe visser krijgen we in Hoorn  ;D Echt perfect ding. Wel met normale striping dan he!  :P