tas??trui? huh

Auteur Topic: tas??trui? huh  (gelezen 5617 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mederiacvm

• Forum gebruiker
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #10 Gepost op: 26 april 2004, 00:23:11
probeer eens http://www.spencer.nl  :D
Sorry. :-[
Dat ik daar niet zelf op gekomen ben?? Nou ja, het is ook al laat, bedankt.
Had een dag maar 48 uur

rzandstra

• Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #11 Gepost op: 26 april 2004, 08:59:12
Niks om je voor te schamen hoor ! Overkomt de besten !
 ;D
Eerste Hulpverlener LOTUS

kluivingh

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 27 april 2004, 10:08:56
hallo ppl

ik heb een vraagje hebben jullie ook de grijze vierkante tas........... ik hoor geruchten over rugzakken maar heb ze nog niet gezien volgens mij loopt onze afd. beetje achter met kleding etc. want over fleece truien heb ik ookniks gehoord jammer?
en nu ik toch bezig benhoe houd ik mn witte t-shirt met schietschijf wit??

( p.s volgens mij zijn het blauwe rugzakken)

alvast bedankt... ;)

In Delft hebben wij blauwe tassen, en hebben we 2 grote rugtassen (zoals in Medicopter). Verder hebben we een aantal koffers (zoals in een ambu) ter beschikking.
De tassen worden op de man gedragen, de rugtassen gaan mee bij inzetten waarbij verhoogde risico's zijn (er kan veel meer in en ze zijn lekker overzichtelijk) en de koffers zijn speciaal voor hulpverleningen waarbij een 'verzamelplaats gewonden' wordt ingericht.

Wij hebben de tassen en koffers zelf gekozen en gekocht via een eigen leverantier.

Groet,

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 27 april 2004, 11:19:28
probeer eens http://www.spencer.nl  :D

Deze site is een nederland bedrijf, als je de echt spencer (van de ambulance materialen) zoekt moet je even kijken op www.spencer.it
Nurse powerrrrr

rzandstra

• Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #14 Gepost op: 27 april 2004, 12:59:38
Helemaal correct Patries, maar ik heb hier Spencer Nederland aangedragen als importeur / leverancier van Boscarol tassen. Vandaar de verwijzing naar de .nl site.

Groet,

RobZ
Eerste Hulpverlener LOTUS

kgbatn8

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2004, 10:10:19
;D  

kennen jullie meer sites voor tassen behalve boscarol en spencer die heb ik al gezien??!!!   ???

greets  korelev

Rover1

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 20 mei 2004, 21:11:43
Maar als jullie rugtassen dragen, bedek je toch het grote embleem op de rug van de ehv-er die juist zo herkenbaar is tussen alle menselijke kleurenmassa's?
Hoe lossen jullie dat op dan?

hannie

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 4 juli 2004, 17:08:04
De fleece Trui van het lb zijn slecht van kwaliteit en het lijkt of er  een paar lappen aan elkaar genaaid zijn. De truien vab GS zijn stukken beter maar het LB is blind

Jos Kaldenhoven

• Forum gebruiker
  • How can I help you?
    • Jos Kaldenhoven fotografie
Reactie #18 Gepost op: 4 juli 2004, 18:30:55
De fleece Trui van het lb zijn slecht van kwaliteit en het lijkt of er  een paar lappen aan elkaar genaaid zijn. De truien vab GS zijn stukken beter maar het LB is blind
Hannie, op dit forum stellen we prijs op genuanceerde en opbouwende kritiek.... Jouw bijdrage strookt daar niet mee, dus graag een toelichting op wat je bedoelt.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2004, 20:37:55
Hannie, op dit forum stellen we prijs op genuanceerde en opbouwende kritiek.... Jouw bijdrage strookt daar niet mee, dus graag een toelichting op wat je bedoelt.

Nou ik denk dat de gemiddelde rode kruiser wel weet wat Hannie bedoelt, Ik in ieder geval wel  ;) ;D
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod