GRIP 1 zeer grote brand woning Amsterdamseweg - Amstelveen 16-02-2010

Auteur Topic: GRIP 1 zeer grote brand woning Amsterdamseweg - Amstelveen 16-02-2010  (gelezen 13099 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #20 Gepost op: 16 februari 2010, 14:58:26
@ chantal, op de foto, beneden rechts... staan voldoende bewijzen voor een plantage, nl afvoerbuizen, restanten elektra en plantjes...



Ik zie Chantal ook niet zeggen dat er géén plantage is aangetroffen?


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #22 Gepost op: 16 februari 2010, 17:17:23
De eigenaar had een pijp van de kelder naar het dak gemaakt , daar door kon de brand zich zo snel uitbreiden ( schoorsteen effect )


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #23 Gepost op: 16 februari 2010, 17:24:34
De wietplantage zat wél in het souterain, maar hij is helemaal binnendoor naar zolder getrokken. Niks meer aan te doen(Ja, naar binnen gaan, maar dat is niet gebeurd).

Misschien nog een leuk detail... we hebben een blusbom (zie http://www.kazernedirk.nl/?p=280) naar binnen gegooid, maar ook dat mocht niet meer baten. Hele pandje kan als verloren worden beschouwd.

We?


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #24 Gepost op: 16 februari 2010, 17:42:05

De puinhoop binnen


Team Brandonderzoek aan het werk


Seon & Ruitenheer b.v hebben het pand dicht gemaakt


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 16 februari 2010, 17:43:23
We?

we/ze/zij/hen/hun/deze of gene/de jongens van de autospuit Dirk/brandweer Amsterdam/kazerne Dirk/de brandweer/brandmeester De Koning/hoeveel aanwijzende voornaamwoorden wil je?


guest4965

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 16 februari 2010, 17:47:59
we/ze/zij/hen/hun/deze of gene/de jongens van de autospuit Dirk/brandweer Amsterdam/kazerne Dirk/de brandweer/brandmeester De Koning/hoeveel aanwijzende voornaamwoorden wil je?

Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is? Ik denk dat Palmpie bedoeld dat jij geen brandweerman bent ;). Zullen we het op 'ze' houden?


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 16 februari 2010, 17:50:52
Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is? Ik denk dat Palmpie bedoeld dat jij geen brandweerman bent ;). Zullen we het op 'ze' houden?

Volgens mij is het nog steeds niet aan jullie om te boordelen waar en wat ik op welk moment was.


guest4965

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 16 februari 2010, 18:23:06
Volgens mij is het nog steeds niet aan jullie om te boordelen waar en wat ik op welk moment was.

Dat zeg ik ook niet. Alleen dat jij geen brandweerman bent, en dan lieg ik toch niet ;) O0
On topic dan maar? (eventueel verder via PM)


Bart S

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 16 februari 2010, 18:43:33
we/ze/zij/hen/hun/deze of gene/de jongens van de autospuit Dirk/brandweer Amsterdam/kazerne Dirk/de brandweer/brandmeester De Koning/hoeveel aanwijzende voornaamwoorden wil je?

Door "we" te gebruiken suggereer je op zijn minst dat jij één van de twee mensen was die wankelend op het balkon aan de achterkant stonden en die bom naar binnen gooiden. Of dat je deel uitmaakt van de 24-uurs beroepsploeg van kazerne Dirk. En je kan best de webbeheerder zijn, en goeie maatjes zijn met alles en  iedereen daar, maar doe je niet meer voor dan dat je bent.

En mocht je wel een beroeps zijn op die kazerne, (dan snap ik alleen eerdere postings van je niet helemaal) dan zal ik de eerste zijn die zijn woorden terugtrekt :)

En om ontopic te blijven: ik was er ook beroepshalve en het was kouououououd!