Dames en heren,
waar maken we ons druk over. De kwaliteit van sommige filmpjes zijn soms inderdaad niet van geweldige kwaliteit. So be it. Bekijk ze niet, of zet het af als je toch kijkt. In plaats van dat men hier nu elkaar gaat lopen (mijn excuses voor de woordkeuze) afzeiken, heeft geen enkele zin. Hier komt alleen maar onenigheid van en ergernis aan beide kanten van het verhaal. In plaats van dat men nou zegt; "Wat maak je kut filmpjes", kan men bijvoorbeeld ook zeggen; "He joh, luister eens. Ik vind de kwaliteit van je filmpjes niet echt denderend. Wellicht zou het een optie voor je zijn om een statief te kopen? Ik weet zeker dat je filmpjes er dan veel mooier uit komen te zien!"
Kritiek is fout, opbouwende kritiek is goed. Helaas kom ik te veel kritiek tegen hier op het forum. Niet alleen hier trouwens, ook in het dagelijkse leven. Men heeft tegenwoordig een veel te kort lontje vind ik.
Guys, keep up the good work en blijf die filmpjes maken. Probeer ze in elk geval leuk en aantrekkelijk te maken, dat zal vast wel lukken!