GRIP 1 Zeer grote brand Tankstation Purmerenderweg - Purmerend 25-09-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand Tankstation Purmerenderweg - Purmerend 25-09-2010  (gelezen 17807 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #40 Gepost op: 28 september 2010, 12:03:43
was er nu asbest vrijgekomen???  ::)
Asbest vrijgekomen bij grote brand

http://www.politie.nl/zaanstreek-waterland/nieuws/100927asbestvrijgekomenbijgrotebrand.asp

Purmerend, 27-09-2010 • Op zaterdagavond, om 19.00 uur, is een zeer grote brand uitgebroken bij een loods naast een tankstation aan de Purmerenderweg in Purmerend.

De brandweer rukte met groot materieel uit om de brand te blussen. In de loods, die volledig is uitgebrand, stonden een hoeveelheid auto’s. De omgeving werd afgezet in een straal van 250 meter. Er is asbest vrijgekomen en daarom werden tien woningen ontruimd. De bewoners werden opgevangen in het politiebureau aan de Waterlandlaan. Om 23.00 uur werd het sein brandmeester afgegeven en konden de bewoners weer terug naar hun woningen. De politie onderzoekt de oorzaak van de brand.
Samen sterk in de hulpverlening!


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #41 Gepost op: 28 september 2010, 13:18:12
Op basis van??

Als je nog niet tot de vaste kern behoort vindt men het prettig als je aangeeft wat je bron is, vandaar mijn vraag!

Wanneer behoor je tot de vaste kern? En wie bepaalt dat?
Assumption is the mother of all fuck-ups


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #42 Gepost op: 28 september 2010, 23:51:32
Wanneer behoor je tot de vaste kern? En wie bepaalt dat?
Dat is natuurlijk volkomen triviaal...  en wordt door niemand 1 op1  bepaald. Op een gegeven moment weet je of iemand bijvoorbeeld ergens werkt, en dan zal ik je niet meer vragen om je bron. Het heeft wat mij betreft ook niet te maken met hoeveel je post, maar meer met hoe je post.... maar een definitief antwoord op " wanneer hoor je erbij" moet ik je helaas schuldig blijven. Kan je alleen maar aanraden om bij een bericht wat je post "eigen waarneming"  of een bron te posten, dan zul je mij verder niet horen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #43 Gepost op: 30 september 2010, 15:17:37
O0
Assumption is the mother of all fuck-ups


Berend

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Toch alweer een tijdje geleden maar ook hier waren de COH en de VC van Wormer aanwezig i.v.m. GRIP1.
Op de beelden van deze video de rit onderweg naar het incident en de brand zelf.
Veel kijkplezier.
Tankstation Zeilemaker brand GRIP1 purmerend.