Kabinet gevallen; gevolgen voor uitbreiding C2000?

Auteur Topic: Kabinet gevallen; gevolgen voor uitbreiding C2000?  (gelezen 3058 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jabmarijnissen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Gepost op: 21 februari 2010, 18:28:01
Nu het kabinet gevallen is heb ik het idee dat de plaatsing van c2000 masten weer op een laag pitje is gekomen




LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2010, 18:30:23
Daar vrees ik ook voor!
Afwachten lijkt me het beste..
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


jabmarijnissen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2010, 18:43:43
Ja denk ik ook,maar ik denk dat als het zo is, er aktie moet worden genomen,hoe weet ik helaas niet maar ik hoop dat hiermee de veiligheid van gebruikers c2000 niet in gevaar komt
wat ik wel weet is dat er in onze stad bij bepaalde evenementen een verbindingscommando wagen word opgesteld omdat het centrum enkele blinde vlekken vertoond
gisteren is er nog een pesoon aangehouden die uit de kroeg werd gezet,en een doorgeladen vuurwapen bij zich had
ik wil niet weten wat er gebeurt zou zijn als die inderdaat aan het schieten was gegaan en de politie juist in zo'n blinde vlek zit.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2010, 18:45:47
Daar wil niemand aan denken..
In Drenthe zijn er sinds 2005 geen problemen meer geweest dus hier is het niet aan echt aan de orde, dan moet je wel kijken of de veiligheid van de collega`s niet in gevaar komt.
En dat gebeurd nu wel..
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


JaVaZee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #4 Gepost op: 21 februari 2010, 20:20:12
Jabmarijnissen, ik zou een andere titel voor dit topic bedenken, want dit is niet voor iedereen meteen duidelijk denk ik.
Bijv: Geen C2000 masten door het gevallen kabinet?

Dit is een slecht voorbeeld, maar ik denk dat zoiets duidelijker overkomt! O0


Beter laat dan nooit, maar het is veranderd!

Hunter
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #5 Gepost op: 21 februari 2010, 20:27:08
Lars, ik zou een andere titel voor dit topic bedenken, want dit is niet voor iedereen meteen duidelijk denk ik.
Bijv: Geen C2000 masten door het gevallen kabinet?

Dit is een slecht voorbeeld, maar ik denk dat zoiets duidelijker overkomt! O0

Dit topic is gestart door: jabmarijnissen  en niet door Lars  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JaVaZee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #6 Gepost op: 21 februari 2010, 20:31:45
Is aangepast! O0
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #7 Gepost op: 22 februari 2010, 07:06:26
Ja denk ik ook,maar ik denk dat als het zo is, er aktie moet worden genomen,hoe weet ik helaas niet maar ik hoop dat hiermee de veiligheid van gebruikers c2000 niet in gevaar komt
wat ik wel weet is dat er in onze stad bij bepaalde evenementen een verbindingscommando wagen word opgesteld omdat het centrum enkele blinde vlekken vertoond
gisteren is er nog een pesoon aangehouden die uit de kroeg werd gezet,en een doorgeladen vuurwapen bij zich had
ik wil niet weten wat er gebeurt zou zijn als die inderdaat aan het schieten was gegaan en de politie juist in zo'n blinde vlek zit.

Ik weet nog uit vorige discussies dat jij je vaak meer zorgen maakt over dit soort dingen dan de hulpverleners zelf, en altijd een ramp ziet als deze er (nog lang niet) is. Als er ergens een blinde vlek is, wordt dat opgelost, kabinet of niet. Dekking binnenshuis was vroeger overigens net zo min 'gegarandeerd' als nu.
En serieus, als je iedere keer zo aangeslagen raakt als er zoiets gebeurt... dan raad ik je eigenlijk aan om gewoon de tv niet meer aan te zetten...
Arts  www.alphalog.nl


jabmarijnissen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #8 Gepost op: 22 februari 2010, 18:35:46
Geachte Delta; c2000 bestaat nu al 10 jaar en het werkt nog niet zoals het moet werken,dus denk ik dat je niet zo moet reageren
En uiteraart hoop ik dat er geen rampen gebeuren.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #9 Gepost op: 22 februari 2010, 18:36:47
ff een vraagje, werk je zelf met C2000? ::)