zeker ook aan de hand van rijtijdberekeningen ?
Volgens mij kunnen de grote korpsen zo zelf amper meer een aantal pelotons vormen, laat staan een compagnie.
Het lijkt wel of het toverwoord interregionale samenwerking is.
Hoewel dit op zich goed is, wordt het gebruikt om de korpsen af te schalen en in te krimpen.
Immers, als 1 regio een A wagen of ABH heeft, dan hoeft de andere dat niet en ga zo maar door.
Mijn mening: als er echt stront komt is de brandweer in Nederland straks niet meer in staat iets te betekenen.
Alles draait om zelfredzaamheid van de mensen, maar vervolgens wordt onder die noemer de brandweer uitgemergeld.
Zoals in RR, een duikwagen met 1 man achter de AS aan ??, dat is nu al te ZOT voor woorden. Ik leef met jullie mee.
Hebben ze ook overal de grote kraan al weggehaald, boten, kazernes.
Nou het gaat lekker. Zoals een collega al eens zei: vroeger kwam je de kazerne binnen en had je om 08.15 al pijn in je buik van het lachen. Nu, alleen maar kramp en zure koppies. Onzekere toekomst in een bedrijf dat op een belachelijke manier bestuurd wordt. Kijk eens naar onze zogenaamde belangenbehartigers de NVBR. Vinden alles een goed idee, behalve die dingen waar het echt om gaat.