Aanname eisen te laag??

Auteur Topic: Aanname eisen te laag??  (gelezen 2786 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 2 maart 2010, 22:31:09
Ik neem aan dat niet alleen je achtergrond gecheckt wordt maar dat je ook een aantal gesprekken gevoerd wordt bij aanname. Daarin zal toch zeker wel je moraal en gedrag bij 'tegenvallende omstandigheden' besproken worden? Als ik zo het op het forum een beetje volg wordt een groot deel van de mensen bij de politie afgewezen wegens te weinig 'levenservaring'?  ???

Er zijn ook mensen die mooie toneelstukjes opvoeren en zo door de selectie heen ''vliegen''. De kans is vrij klein maar hij is er wel.
Er vallen tijdens de opleiding ook nog zat mensen af .... (Op allerlei manieren overigens)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #11 Gepost op: 2 maart 2010, 22:36:17
Er zijn ook mensen die mooie toneelstukjes opvoeren en zo door de selectie heen ''vliegen''. De kans is vrij klein maar hij is er wel.
Er vallen tijdens de opleiding ook nog zat mensen af .... (Op allerlei manieren overigens)

Een mooi verhaal kan iedereen houden maar om dat ook consequent door te voeren in de dagelijkse praktijk...  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2010, 22:59:14
Een mooi verhaal kan iedereen houden maar om dat ook consequent door te voeren in de dagelijkse praktijk...  ;)

Er zijn mensen die héél lang op die evenwichtsbalk blijven staan .... Én er zijn mensen die er na één week al vanaf vallen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #13 Gepost op: 3 maart 2010, 23:18:14
Een mooi verhaal kan iedereen houden maar om dat ook consequent door te voeren in de dagelijkse praktijk...  ;)

Geloof me, het selectietraject is zwaar genoeg.
De testdagen zijn enorm pittig en de gesprekken met selecteurs en psychologen liegen er niet om.

En dat zeg ik niet alleen vanuit mijn ervaringen bij werving en selectie, maar nu ook uit ervaring als sollicitant   :)


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2010, 00:26:49
Geloof me, het selectietraject is zwaar genoeg.
De testdagen zijn enorm pittig en de gesprekken met selecteurs en psychologen liegen er niet om.

Enorm pittig ? Dat vind ik echt reuze meevallen.. fysieke test bijvoorbeeld is nog geen 3 minuten vlammen..
De gesprekken vond ik ook wel meevallen.. niet dat ik niet ben doorgezaagd.. integendeel zelfs