Grote brand Woning Kanaalweg - Veenendaal 22-02-2010

Auteur Topic: Grote brand Woning Kanaalweg - Veenendaal 22-02-2010  (gelezen 3104 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #10 Gepost op: 23 februari 2010, 14:20:50
wij brandweermensen zien dat liever niet!!!! en zeker niet als je hoort dat er een vrouw met 4 kinderen ligt te slapen!!

Natuurlijk zien wij liever geen slachtoffers, maar als echte brandweerman heb je ze liever zo groot mogelijk. En als je dat ontkent, kun je beter stoppen...
Assumption is the mother of all fuck-ups


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #11 Gepost op: 23 februari 2010, 14:28:07
Natuurlijk zien wij liever geen slachtoffers, maar als echte brandweerman heb je ze liever zo groot mogelijk. En als je dat ontkent, kun je beter stoppen...

Dat begrijp ik, maar op het moment van de brand zit jij hier op het forum en niet op de uitruk, dus daarom snap ik de ''helaas'' niets.. Of jij zou moeten uitrukken bij zeer grote brand..

:)


riesbruins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 421
Reactie #12 Gepost op: 23 februari 2010, 14:36:02
Natuurlijk zien wij liever geen slachtoffers, maar als echte brandweerman heb je ze liever zo groot mogelijk. En als je dat ontkent, kun je beter stoppen...

Nou dan kan ik beter stoppen. Ik zie ze niet zo groot mogelijk. Wat heb je daar nu aan? Je staat buiten met een lage druk straat en doet verder niets. Geef mij maar een inzet waarbij je wat doet. Liever een klein vuurtje waarbij je moet buffelen dan een grote brand waar je niet meer doet dan stil staan met een straal.
Brandweerdoctrine de theorie achter het brandweer vak. twitter: @brandweerdoctri  Alles wat ik post doe ik op persoonlijke titel


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #13 Gepost op: 3 maart 2010, 14:22:37
Nou dan kan ik beter stoppen. Ik zie ze niet zo groot mogelijk. Wat heb je daar nu aan? Je staat buiten met een lage druk straat en doet verder niets. Geef mij maar een inzet waarbij je wat doet. Liever een klein vuurtje waarbij je moet buffelen dan een grote brand waar je niet meer doet dan stil staan met een straal.

Begrijp me goed. Kleine vuurtjes vind ik niet te min, maar het oog wil ook wat op z'n tijd.
Aan de andere kant is het de laatste tijd zo rustig, dat ik al blij ben als we de weg op mogen  :'(
Assumption is the mother of all fuck-ups