Brandweer Terneuzen maakt eind aan beknelling in België.

Auteur Topic: Brandweer Terneuzen maakt eind aan beknelling in België.  (gelezen 4980 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #20 Gepost op: 1 mei 2004, 21:23:41
en toch ben ik het 99,9% met fikkie eens, ik begin bijna terug te verlangen naar de tijd dat er weinig regels waren en de hulpverleners hun gezonde verstand mochten gebruiken zonder er op afgerekend te worden.inmiddels hebben we (te)veel regels en ik begrijp heus wel dat ze gemaakt zijn voor veiligheid, maar helaas te vaak verzonnen door mensen die niet uit de praktijk komen en zelf als ''beste'' stuurlui aan de wal staan. het aantal slachtoffers niet alleen bij verkeers ongevallen, maar ook door voorstellen als slaapdiensten bij ziekenauto en andere zaken, neemt niet voor niets toe.het feit dat je wordt afgerekend op een mogelijk verkeerde beslissing heeft er al toe gelijd dat vrijwel geen enkele ambtenaar nog maar een beslissing neemt, ik heb al eerder vermeld ik vertrouw meer op gezond verstand, zeker van mensen met veel kennis van zaken en vaak veel praktijk ervaring, inplaats van te verschuilen achter regeltjes.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 2 mei 2004, 10:32:55
nou inderdaad zwaailampmaker,we hangen ons teveel op aan de regels.Terwijl als je al een klein beginnetje maakt tijdens een HV is dat geen probleem lijkt me,zolang je maar niet daadwerkelijk met de bevrijding begint ;)


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #22 Gepost op: 4 mei 2004, 17:05:23
zwaailampmaker.
bedankt voor de aanvulling!!!!!!!
Regels zijn er toch om vanaf te wijken ;) ;) ;D ;D
nee richtlijnen die moeten het zijn :P