Is dat hier op dit forum de normale gang van zaken, van omgaan met nieuwe leden.
je krijgt altijd maar gelijk commentaar, en het is nooit goed,we hebben niet allemaal al 20.000 post op dit forum
Maargoed als je wil spellen, ik houd me aanbevolen
Beste P2000man.
Ik kan me voorstellen dat er hier mensen zijn (MOD's zijn ook mensen) die hier inderdaad al 20.000 posts op het forum hebben en daarvan (statistisch gezien) 20 x de zelfde vraag beantwoord hebben. Als deze mensen antwoord op een vraag geven kan het zijn dat een link wordt gegeven naar een eerder geschreven antwoord op de zelfde vraag. Dit zodat de zelfde tekst en het zelfde plaatje niet in verschillende topics geschreven/geplakt hoeven te worden. Klikken op de link is niet zo moeilijk.
Als je de link gevolgd had naar dat betreffende topic staat bij de 5e post het plaatje over wat er wel en niet mag.
En aangezien je zelf de gegevens van je auto weet betreffende ledig gewicht en maximum massa, had je gelijk je antwoord gehad.
Ook ik heb wel eens een vraag gesteld die al eens op het forum beantwoord had dus ik weet precies wat je bedoelt.
Als je de zoekfunctie had gebruikt met "aanhanger trekken" had je waarschijnlijk een stuk of 8 topics gekregen waarbij je ook bij de betreffende link uitgekomen was uitgekomen die Palmpie gaf.
En die zoekfunctie die ken je volgens mij al.
wel eens van een zoekfunctie gehoord
er zijn genoeg topics op dit forum waar dit aan bod komt.
En op google kan je ook genoeg vinden.