Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Kijk... waarom gaan jullie naar zo'n brand toe om te kijken?? niet omdat jullie het erg vinden voor meneer scheer en foppen, maar omdat jullie het mooi vinden om te zien.
Nou is iedereen zo, dat zit gewoon in de mens, maar als je er logisch overnadenkt is het eigenlijk te gek voor woorden.
Net als bij een ongeval of wattan ook bij iemand thuis, moet je eens kijken wat voor volk er op af komt.
Of het nou gaat om een Reanimatie of wattan ook, de hele buurt loopt uit voor de sensatie.
Om deze dingen dan ook nog te gaan filmen gaat mij echt te ver!
Ik snap niet waar de kik vandaan komt, om mensen te gaan filmen die bekneld zitten in hun voertuig, of die staan te huilen omdat ze een collega zijn verloren.
Dan kan dat wel in eerste instantie onbekend zijn, maar er is idd een verschil tussen filmen, en daadwerkelijk publiceren.
Zoals ik al zei in mijn eerdere post, mensen kicken gewoon op de ellende van een ander, anders ga je niet kijken bij een ongeval, en bij een reanimatie.
Het gaat om respect wat je moet hebben voor je medemens!
Als je zelf gewond bent bij een ongeval, vind je het ook niet leuk om met je snuffert op beeld te komen.
en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die het met mij eens zijn, alleen die het hier niet durven te zeggen.
Dat je het mooi vind om voertuigen te filmen die met prio 1 rijden, kan ik nog wel begrijpen, maar om alles verders maar te filmen en publiceren zonder te denken aan de nabestaanden vind ik niet kunnen