Nou, ik wil uiteindelijk na de kmar doorstromen richting de politie.De keuring van de kmar schijnt minder streng te zijn en korter dan dan die van de politie.
Ik had toen ik 17,5 was gesolliciteerd voor de politie.Afgekeurd omdat ik wat meer levenservaring moest opdoen, 2e keer was gewoon dom van me.Ik was toen nog geen half jaar verder en had toen bij een ander korps afgekeurd.Zelfde reden.
Nu ben ik 20(in december 21) en weet niet wat ik het beste kan doen.Kmar en politie lijkt me beide leuk
maar nu weer on-topic.
Het wordt dus in panden geoefend die normaal gesproken daar niet voor bedoeld zijn.
Als je al weet dat je naar de politie wilt, dan vraag ik me echt af of je er goed aan zal doen om bij de KMar te gaan solliciteren.
Als je al word aangenomen en vervolgens de opleiding doorstaat en dan nog naar de politie wilt, zul je waarschijnlijk bij de politie opnieuw de opleiding in moeten gaan.
En misschien is de keuring minder streng, maar ik vraag me ook af of de eerste vier maanden net zo zwaar zijn bij de politie als bij de KMar
En over het in panden oefenen. Je zult wel heel veel casussen draaien, en dat werkt net zo goed in een gebouw wat er niet voor is bedoeld als in een nagebouwd oefendorp. Overigens lijkt het alsof je je daar erg op verheugt, maar uiteindelijk ga je het toch leren op de straat en niet op het opleidingscentrum.