Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010

Auteur Topic: Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010  (gelezen 55013 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Politieagent bekende moord op Milly

AMSTERDAM - De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft op het de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

 Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Update 11.56 uur:

Van de Beek wilde niet zeggen of Milly door de verdachte is misbruikt. Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht.

Vriendin

De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.

De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.

Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.



Bron: Nu.nl


1) Als die man op veel vragen geen stuitend antwoord kan geven, dan doe je toch meer onderzoek in de richting van deze man of heb ik dat fout??

2) verhalen worden wel steeds weer verandert door de media zeg, aangezien in de eerste dagen werd verteld dat Milly zij: dat ze de deur moest open doen voor een man die voor de deur stond, en nu het naar buiten komt dat het de buurman is, word het verhaaltje weer aangepast.
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


sylvester1986

  • Gast
Als hij inderdaad 100% de dader is, dan maakt het mij niks uit dat hij zichtbaar op beeld is, want daders krijgen in mijn ogen een soort slachtoffer status door allelei regels en wetten.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Als hij inderdaad 100% de dader is, dan maakt het mij niks uit dat hij zichtbaar op beeld is, want daders krijgen in mijn ogen een soort slachtoffer status door allelei regels en wetten.

Wat wil je daarmee bereiken dan? Dat iedereen weet hoe hij er uit ziet? Doet dat er werkelijk toe, of is het meer een soort nieuwsgierigheid? Over vijf jaar zit hij waarschijnlijk nog vast en wordt zijn gehele familie met de nek aangekeken, omdat zijn foto's destijds verspreid zijn. Ik geloof ook niet dat de nabestaanden zitten te wachten op telkens weer die confrontatie met de dader in het nieuws.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Zo kortzichtig zijn veel mensen wel ja, in deze schandpaalmaatschappij, want daar gaat het steeds meer op lijken......

De hele familie zal bloeden, ook al hebben die part noch deel aan de moord gehad.  >:(

Walgelijk. Ook dat is immers die heilige 'vrijheid van meningsuiting'. Wees er maar trots op.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615


sylvester1986

  • Gast
Voor mij is het nieuwsgierigheid hoe zo'n beest eruit ziet.
Zoals geenstyl het brengt is het natuurlijk niet correct, maar ik zou er geen moeite mee hebben als officiele (politie) foto's zonder balk te zien zijn.
Maja de wet is nu anders.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Nou nou, wat hij gedaan heeft is vreselijk maar om hem een beest te gaan noemen vind ik ook weer wat extreem. Het plaatsen van foto's van een verdachte zonder balkje en dergelijke vind ik niet zo erg, dat zijn familie op sommige foto's te zien is wel!. Bovendien, wie herkent deze man over 5 jaar nog? als je dan een foto van hem laat zien weet niemand meer wie het was....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Milly zat bij mij op school het was echt geen leuke dag er waren veel camera ploegen in en rond de school. Voor de kinderen uit haar klas was er een speciaal lokaal (het eerste uur). Ik weet niet wat ze daar deden er is veel overgepraat en niets van werk terecht gekomen. We hebben bijna allemaal de persconferentie gevolgd er waren heel veel mensen emotioneel maar ook heel veel mensen waarvan het leek of het ze niets interreseerden. Er is ook is er een speciaalhoekje voor haar gemaakt. Ik vind het ook zeer zeer erg. Ik kon haar niet goed alleen van hoi en doei.  :'( Dan loop je naar huis dan zie je dat huis dat is de tuin waar me dochter begraven lag dat lijkt me echt heel heel erg.  :'(
Ik leer steeds meer op dit forum


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Milly zat bij mij op school het was echt geen leuke dag er waren veel camera ploegen in en rond de school Voor de kinderen uit haar klas was er een speciaal lokaal (het eerste uur) Ik weet niet wat ze daar deden er is veel overgepraat en niets van werk terecht gekomen we hebben bijna allemaal de persconferentie gevolgd er waren heel veel mensen emotioneel maar ook heel veel mensen waarvan het leek of het ze niets interreseerden ook is er een speciaalhoekje voor haar gemaakt Ik vind het ook zeer zeer erg ik kon haar niet goed alleen van hoi en doei (maar het rare is een jongen van me klas ken haar niet en hij zeg nu dat hij haar kon dat ze wel eens naar buiten gingen dat ze vaak op school samen waren Maar gelukkig weet iedereen beter dat het niet zo is en het is ook raar om te zeggen ja ik kon haar heel goed terwijl ze amper wat tegen elkaar zeiden ze zagen elkaar soms in de gangen dat vind ik triest dat je dan zoiets zeg).


Zou je je stuk even kunnen voorzien van punten, komma's en hoofdletters en de bizarre zin onder aan je bericht kunnen verwijderen. Je moet kwaad niet met kwaad vergelden.
343, never forget.


sylvester1986

  • Gast
Nou nou, wat hij gedaan heeft is vreselijk maar om hem een beest te gaan noemen vind ik ook weer wat extreem. Het plaatsen van foto's van een verdachte zonder balkje en dergelijke vind ik niet zo erg, dat zijn familie op sommige foto's te zien is wel!. Bovendien, wie herkent deze man over 5 jaar nog? als je dan een foto van hem laat zien weet niemand meer wie het was....

Zoals jij dit verwoordt, zo bedoel ik dat ook, maar als iemand een ander afmaakt, dan is het in mijn ogen een beest, ook al zou dit familie van me zijn.
Maar goed eerst moet echt blijken dat hij de dader is.