Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010

Auteur Topic: Amber alert -meisje vermoord aangetroffen- Amalia (Milly) Boele - Dordrecht 10-03-2010  (gelezen 55049 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Ook SBS 6 Hart van Nederland meldt (onbevestigd overigens) dat Milly's lichaam gevonden is.


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Extra Nieuws uitzending op RTL 4 om 23.00 uur!


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
nu.nl geupdate

Politieman aangehouden in zaak Milly
Uitgegeven: 16 maart 2010 19:51
Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 22:53

DORDRECHT - De politie heeft een 26-jarige politieagent aangehouden in verband met de verdwijning van de 12-jarige Milly Boele uit Dordrecht.
 
© ANPDat heeft een woordvoerster dinsdag gemeld.

De agent van het korps Rotterdam-Rijnmond had zich dinsdag gemeld bij het bureau met volgens de politie belangrijke informatie.



Hierop werd hij direct aangehouden. De politie is daarna overgegaan tot een onderzoek in de woning van de man vlakbij het ouderlijk huis van het verdwenen meisje. In de tuin wordt gegraven.

Over het lot van Milly kan de politie nog geen duidelijkheid geven. De politie verwacht dat het onderzoek nog enkele uren en misschien wel de hele nacht zal duren.


Dood

Journalist Frits Wester twitterde om dinsdagavond om half elf dat bevestigd is dat Milly Boele dood is gevonden in de buurt van haar eigen huis.

RTL journalist Antoin Peeters twittert om 22.45 uur dat de politiewoordvoerder nog geen bevestiging wil geven, maar dat deze nu zegt: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."

bron: www.nu.nl


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
www.volkskrant.nl



De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht. (ANP)


brwfan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 203
Hhhm ik denk dat er op school morgen niet veel terecht komt van leren als ze overleden is dat lijkt me verschrikkelijk Maar ik weet bijna zeker dat het wel zo is Ze zou bij mij in de klas kunnen zitten het is zo dichtbij  :'(
Niet dat ik bang ben ofzo hoor :o
Ik leer steeds meer op dit forum


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
RTL Nieuws Extra meldt: Inderdaad de bevestiging gekregen dat Milly is overleden. Dit hebben zij van een 'zeer betrouwbare bron' uit hoge 'politie en justitie-kringen'.

Niet veel meer dan we al wisten dus.


Feder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 854
Bij Pauw en Witteman verklaarde een politievoorlichtster zojuist dat er geen lichaam is gevonden, maar dat wel verder wordt gezocht. (23:10 uur)


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Nog steeds in het nieuws van RTL 4 verklaarde een politievoorlichtster zojuist dat er geen lichaam is gevonden, maar dat wel verder wordt gezocht.


Tijgernest

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,805
te walgelijk voor woorden, als dit waar is.
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter