Politiekorps Kennemerland dreigt de bewaking van de luchthaven Schiphol op zich te moeten nemen

Auteur Topic: Politiekorps Kennemerland dreigt de bewaking van de luchthaven Schiphol op zich te moeten nemen  (gelezen 4177 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Esse

• Junior gebruiker
  • **
Ht ging over de inspecties en daarom zeg ik dat onze inspecties ook het militaire plaatje wordt getoetst vanuit Breda.
En je mag best een opemrking over het schieten hebben, ik luister graag.

Het schieten... Dat is een keer je examen halen en daarna geen probleem meer :D

Dinges

• Senior gebruiker

Dan wil ik wel eens weten vanuit welk onderdeel jij praat..  ;)

Gast48368

• Gast

Sorry hoor, dit "schiet" me even in het verkeerde keelgat...... :o

Esse

• Junior gebruiker
  • **
Ik heb het over de KMar, nadat je gecertificeerd bent geraakt heb je in principe je schiet opleiding gehaald en kun je schieten dit bewijs je erg vaak opnieuw in een jaar. So what? Je kan al schieten... Ik snap het probleem niet zo, zo'n uitdaging is het dan niet meer...

Net als diemaco schieten bijvoorbeeld :x Maar kan ook volledig aan mij liggen.

sylvester1986

• Gast
Wij van de luchtmacht hebben meerdere keren per jaar praktijk en theorie examens en dat bewijst vaak dat het ook wel welkom is, zo heb ik op meerdere onderdelen gezien.

hanjoaz

• Junior gebruiker
  • **
Bij DBV is er 6 keer per jaar verplicht IBT. In de ochtend AZV en geweldsinstructie en in de middag schieten en een casus Situatie gericht optreden. Dus het kunstje een keertje doen en daarmee klaar gaat bij ons zeker niet op. Ik vind ook dat er niet zo makkelijk over gedacht mag worden van ff schieten en klaar voor de rest van het jaar/carrriere.

Esse

• Junior gebruiker
  • **
Bij DBV is er 6 keer per jaar verplicht IBT. In de ochtend AZV en geweldsinstructie en in de middag schieten en een casus Situatie gericht optreden. Dus het kunstje een keertje doen en daarmee klaar gaat bij ons zeker niet op. Ik vind ook dat er niet zo makkelijk over gedacht mag worden van ff schieten en klaar voor de rest van het jaar/carrriere.

Ja dus? Wou je zeggen dat ik geen 6 keer per jaar IBT heb? AZV is lekker even sporten... niet echt spannend ofzo. Ambtsinstructie is like, dat heb je jaren terug geleerd, je hebt er alle dagen mee te maken... (Ik wel althans), dat mag je na 2 a 3 jaar echt nog wel telkens blindelings in mogen vullen. Moet je nog blokken voor je ibt dag ben je uberhaupt al verkeerd bezig. Situatie gericht optreden en schieten... Is dat niet juist kunstje doen? Of heb ik dat zo fout?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
En in de basispolitiezorg is in sommige korpsen nog 2 keer per jaar schieten (de toetsen dus) geen uitzondering .... :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !