Brandweervoertuigen met Rosenbauer AT2 opbouw

Auteur Topic: Brandweervoertuigen met Rosenbauer AT2 opbouw  (gelezen 3414 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #10 Gepost op: 14 december 2004, 22:48:58
ik vindt dit een mooie opbouw van Rosenbauer,net wat Erik al aangaf de instap van de manschappencabine is mooi uitgevoert.
Met die mee uitdraaiende uitstap

Dat is overigens ook weer niet standaard geloof ik.... De Actros die ik in het begin van dit topic ook gepost heb heeft dat namelijk weer niet.

Gr
Erik

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2004, 23:05:51
En dan moet ik gelijk ff melden dat die Actros helemaal geen AT-opbouw heeft :-) Ik had ff niet opgelet.
Die Actros heeft een Rosenbauer ES-opbouw. Het lijkt ook allemaal op elkaar :-)
Overigens beschikt die afgebeelde Actros wel over dezelfde pomp zoals bij het eerste voertuig dat in dit topic werd gepost.

Gr
Erik

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2004, 21:42:53
AT2 of niet, die actros is echt wreed ;). Worden die Rosenbauer opbouwen alleen geleverd op een Mercedes chassis of bestaan ze er ook op Volvo FL9 / Scania 340 / Daf CF chassis ?
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #13 Gepost op: 15 december 2004, 21:55:29
AT2 of niet, die actros is echt wreed ;). Worden die Rosenbauer opbouwen alleen geleverd op een Mercedes chassis of bestaan ze er ook op Volvo FL9 / Scania 340 / Daf CF chassis ?

Ze kunnen in principe op alle chassis-merken geleverd worden. Het toeval wil dat ze tot nu toe vooral op Mercedes chassis geleverd zijn.
In Zwitserland zijn ze ook met enkele kabine geleverd als TS.

Gr
Erik