Burgemeester: mijd delen Veenendaal 2010

Auteur Topic: Burgemeester: mijd delen Veenendaal 2010  (gelezen 4879 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #30 Gepost op: 20 maart 2010, 20:50:18
Mensen kom dan hier in de geweldige Achterhoek wonen!!!
Vorige week is er iemand tegen mijn auto aangereden op de pakeerplaats bij de supermarkt, en er zat een briefje achter de ruitenwisser met naam en telefoonnummer ;)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #31 Gepost op: 20 maart 2010, 20:57:44
Mensen kom dan hier in de geweldige Achterhoek wonen!!!
Vorige week is er iemand tegen mijn auto aangereden op de pakeerplaats bij de supermarkt, en er zat een briefje achter de ruitenwisser met naam en telefoonnummer ;)

Tja in sommige delen van het land zijn de mensen nog wel eerlijk haha en jij hebt het schijnbaar getroffen (toch mazzel dat ze een briefje achterlaten!)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Tim Van de Cavey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #32 Gepost op: 20 maart 2010, 20:59:18
Mensen kom dan hier in de geweldige Achterhoek wonen!!!
Vorige week is er iemand tegen mijn auto aangereden op de pakeerplaats bij de supermarkt, en er zat een briefje achter de ruitenwisser met naam en telefoonnummer ;)

Het zou ook zo een briefje kunnen zijn in de trend van: "er zijn nu 5 mensen aan het kijken omdat ik tegen je auto aanreed en zij denken dat ik nu mijn naam en adres aanhet opschrijven ben"  ;D
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #33 Gepost op: 20 maart 2010, 21:09:05
Je moet nooit de fout maken te denken dat de problemen die binnen je eigen horizon wordt waargenomen dezelfde zijn als waar andere personen ook last van hebben.

Daarnaast zijn de landelijke kranten vooral gefocust op de randstad, met bij behorende problemen, en op incidenten in de gebieden buiten de randstand...

In de middeleeuwen was het pas fijn...  ;) ;D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #34 Gepost op: 20 maart 2010, 23:07:11
Tja...als je de Middeleeuwen als referentiekader blijft gebruiken... dan leven we nu toch wel in een mooie roze wereld he? ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 20 maart 2010, 23:54:42
Mooi rose is niet lelijk  ;D  O0

Oei, wel een beetje off topic.  :)


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #36 Gepost op: 21 maart 2010, 00:13:45
Tja...als je de Middeleeuwen als referentiekader blijft gebruiken... dan leven we nu toch wel in een mooie roze wereld he? ;D

maar het kastijden en schanden aan de paal stamt toch uit de middeleeuwen ????  ;D  ::)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #37 Gepost op: 21 maart 2010, 00:28:19
wat we moeten onthouden is dat er ook mensen zijn die er wat van proberen te maken, want dit is geen land van 16 miljoen associalen,
als je jezelf hiervan wilt overtuigen moet je gewoon eens op straat de weg vragen. je zult zien dat de mensen blij worden van je verzoek, dat ze je graag van dienst zijn. dat ze blij zijn dat zij jouw Gerard Kemkers mogen zijn.

we moeten onthouden dat er ook goede zijn in dit land,
en ik hoop dat ik er daar 1 van ben!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #38 Gepost op: 19 mei 2010, 13:25:40
Arrestaties voor overvallen Veenendaal

Naar aanleiding van meerdere overvallen in de nacht van 13 op 14 maart in Veenendaal heeft de politie drie verdachten aangehouden. De verdachten zijn Veenendalers in de leeftijd van achttien en negentien jaar.

In die nacht vonden drie gewelddadige overvallen plaats, waarbij een slachtoffer naakt op het spoor achtergelaten werd. Het slachtoffer heeft daarna nog weken in het ziekenhuis gelegen. Een ander slachtoffer belandde met messteken in het ziekenhuis.

De politie is na de overvallen een groot onderzoek gestart, waarbij ook beelden van delen van de daders getoond werden. Ook werd er een groot buurtonderzoek en een passantenonderzoek gehouden.

Dinsdagochtend zijn naar aanleiding van vele tips drie jongemannen aangehouden.

Veenendaal heeft al sinds november vorig jaar last van een toenemend aantal overvallen. Ook de overlast van Marokkaanse straatbendes neemt steeds meer toe. Verschillende gebieden zijn al aangewezen als no-go-areas.

Bron: Fok.nl


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #39 Gepost op: 19 mei 2010, 19:13:16
Voor zulke mensen heb je maar 1 oplossing, het peleton
Het word tijd dat per direct de doodstraf wordt ingevoerd  ;)
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P