Inzet AT in het Elviraland in Den Haag 21-03-2010

Auteur Topic: Inzet AT in het Elviraland in Den Haag 21-03-2010  (gelezen 7348 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #20 Gepost op: 23 maart 2010, 08:21:17
Dit soort filmpjes zie je helaas weinig, geweldig om te zien.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Reactie #21 Gepost op: 23 maart 2010, 08:28:24
Hmmm; ik had hem wat ingekort omdat ik hem wat langdradig vond; en had daarvoor in de plaats inderdaad het beeld van de arrestant die weggevoerd wordt, toegevoegd.
Maar ik heb nu het stukje met de bovenbuurman er weer bij gezet (03:25); dat is inderdaad wel grappig !  ;D

Misschien dat hij zich nog steeds afvraagt wat hij nu gehoord heeft die nacht, want hij kon daar natuurlijk niets zien van de galerij onder hem....

Peen
Redacteur van


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #22 Gepost op: 24 maart 2010, 18:32:38
Psies...ruw gewekt staart ie ff in de duisternis, het staren verandert ff in luisteren...en dan denkt ie (misschien) : dronkelui die thuiskomen ofzo...grrmmmbblll.....*truste*  ;D


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #23 Gepost op: 24 maart 2010, 22:23:16
Misschien dat de video nog in mijn cache staat van van de week, maar ik zie die man nog steeds zijn gordijntje open schuiven ;)



www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #24 Gepost op: 24 maart 2010, 22:25:49
Misschien dat de video nog in mijn cache staat van van de week, maar ik zie die man nog steeds zijn gordijntje open schuiven ;)





Maar ik heb nu het stukje met de bovenbuurman er weer bij gezet (03:25); dat is inderdaad wel grappig !  ;D

 ;D


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #25 Gepost op: 24 maart 2010, 23:37:12
wat een harde knal en al die schreeuwende mannen denkt de bovenbuurman zal even de politie bellen voor geluidsoverlast ;D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 25 maart 2010, 23:44:00
Aan het begin van het filmpje (0.41) komt er een burgerauto aan met een soort lichtbalk op z'n dak.
weet iemand wat voor auto dat dat is?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 25 maart 2010, 23:48:43
Aan het begin van het filmpje (0.41) komt er een burgerauto aan met een soort lichtbalk op z'n dak.
weet iemand wat voor auto dat dat is?

Is geen burgerauto, hondengeleiders politie Haaglanden rijden in blauwe Mercedes E-klasse('s) en Sprinter(s)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !




Martinus

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • IVK'er 5e jaars
Reactie #29 Gepost op: 26 maart 2010, 09:33:30
;D

Leuk filmpje, dit soort filmpjes mogen er van mij wel meer zijn....
Vet grappig ook die vent die idd boven de woning even gaat kijken wat er aan de hand.

 ;D
5e jaars student Integrale Veiligheidskunde