Inzet AT in het Elviraland in Den Haag 21-03-2010

Auteur Topic: Inzet AT in het Elviraland in Den Haag 21-03-2010  (gelezen 7442 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 21 maart 2010, 15:51:08
Wij hebben kunststof deuren die met vijf pennen het kozijn ingaan. Succes.

Daar hebben ze ander spul voor ...

PP staat voor Paraat Peleton (Mobiele Eenheid) vergelijkbaar met de Vliegende Brigade uit Amsterdam  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2010, 17:10:07
gaaf filmpje heb je er nog meer?

Wel brandweerfilmpjes (o.a. een aantal on board). Zie: http://www.regio15.nl/brandweer/videos
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #12 Gepost op: 22 maart 2010, 16:06:14
De vogeltjes beginnen spontaan te fluiten...en ergens halverwege, die slaapkop die de gordijnen opendoet, linksboven de betreffende woning....grappig!  ;D

Op welke tijd zie jij gordijnen open gaan dan? Ik zie niets en heb toch het filmpje een aantal keer af zitten spelen.   ;) :-[
Brandweer Papendrecht


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #13 Gepost op: 22 maart 2010, 16:27:36
Wat mij opvalt is dat de pers (regio15 in deze) zo vroeg van te voren al paraat is met de camera. Daarnaast is er al een heel aparaat opgetuigd voordat er uberhaupt iets gebeurt. Ik kan mij toch voorstellen dat dit niet in alle gevallen zo is :) Je hebt al snel een toeloop, en dan ben je de verrassing kwijt...
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2010, 16:35:59
Wat mij opvalt is dat de pers (regio15 in deze) zo vroeg van te voren al paraat is met de camera. Daarnaast is er al een heel aparaat opgetuigd voordat er uberhaupt iets gebeurt. Ik kan mij toch voorstellen dat dit niet in alle gevallen zo is :) Je hebt al snel een toeloop, en dan ben je de verrassing kwijt...

We hebben daar rond de 1,5 uur gestaan. Al die tijd was een grote politiemacht rondom de flat samengetrokken en stond de ME in het trappenhuis.

Ik denk dat deze mijnheer maar zijn kleding aangehouden heeft, want het zal hem ook duidelijk geweest zijn dat hij niet thuis zou slapen. Was meer een kwestie van 'wanneer', dan van 'wel of niet' zeg maar. Dus of er überhaupt nog van verrassing sprake was ?

Peen
Redacteur van


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2010, 17:48:38
mooi filmpje idd ;D Eerst heel rustig en dan BOEM! :|

En zou die vent in de woning(die opgepakt is) idd niets doorgehad hebben? Ik had eieren voor me geld gekozen en vrijwillig naar buiten gekomen ::)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2010, 20:47:00
Op welke tijd zie jij gordijnen open gaan dan? Ik zie niets en heb toch het filmpje een aantal keer af zitten spelen.   ;) :-[

Toen het filmpje er net op stond, zag ik toch echt een vent voor het raam verschijnen, boven de betreffende woning... eruit geknipt of zag ik spoken?  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2010, 20:51:45
Filmpje is aangepast, ook het laatste gedeelte is nieuw (weglopen met de VE)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2010, 20:52:42
Mooi, ik begon al aan mezelf te twijfelen.  ;)


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2010, 21:19:54
Mooi, ik begon al aan mezelf te twijfelen.  ;)

Maar dat stukje van die man, was inderdaad werkelijkheid!

En overigens vond ik het wel heel erg grappig eruit zien.. meneer bleef rustig kijken wat er allemaal beneden afspeelde..