Schrijven voor géén richting aangeven?

Auteur Topic: Schrijven voor géén richting aangeven?  (gelezen 3873 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Gepost op: 24 maart 2010, 19:46:27
De laatste tijd valt het mij nogal eens op dat er een heleboel mensen "kapotte richtingaanwijzers" blijken te hebben, oftewel het gewoon vertikken om ze te gebruiken. Erg irritant bij rotondes of kruisingen, want je staat voor niets te wachten. En je hoort bijna nooit meer dat er iemand een prent voor gehad heeft.

Wordt er uberhaupt nog wel eens voor geschreven of iemand op aangesproken voor dit soort kleine, maar bijzonder irritante overtredingen?




Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2010, 19:56:34
Laatst stonden ze hier te controleren bij rotonde O0. Fietsers geen voorrang, en veel auto's die de rotonde zonder richting aangeven verlaten. Behoorlijk gevaarlijk altijd :-X
Van mij mag het veel vaker gebeuren, slechte eigenschap van vele bestuurders...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2010, 20:17:40
Ja hoor, dat gebeurd ook wel eens...... Alleen niet zo vaak :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2010, 20:49:31
In Holland kiezen we de makkelijke weg: flits / prent / kassa.  ;D Iemand aanhouden voor een knipperlicht? Kom nou... ;D ;)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2010, 21:12:33
Nikon jij moet toch wel beter weten wat we doen.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5 Gepost op: 24 maart 2010, 22:03:20
Nee, ik ben niet zo thuis in die wereld...  8)


Gast48368

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2010, 22:07:32
Woehahaha, hier in de stad kijken ze vreemd op als je richting aan geeft volgens mij. Da;s net als door rood rijden, ook chronisch......... ;D


De laatste tijd valt het mij nogal eens op dat er een heleboel mensen "kapotte richtingaanwijzers" blijken te hebben, oftewel het gewoon vertikken om ze te gebruiken. Erg irritant bij rotondes of kruisingen, want je staat voor niets te wachten. En je hoort bijna nooit meer dat er iemand een prent voor gehad heeft.

Wordt er uberhaupt nog wel eens voor geschreven of iemand op aangesproken voor dit soort kleine, maar bijzonder irritante overtredingen?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2010, 22:18:46


Wordt er uberhaupt nog wel eens voor geschreven of iemand op aangesproken voor dit soort kleine, maar bijzonder irritante overtredingen?

Jawel hoor, het is alleen dweilen met de kraan open...  :)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #8 Gepost op: 24 maart 2010, 22:19:34
Ik ben nog een belangrijke groep vergeten te noemen; de fietsers. Dat is écht een ramp. Van jong tot oud v*r*tten het om een hand uit te steken. Levensgevaarlijk...  >:(


Albert-Jan

  • Medewerker Arrondissementsparket Openbaar Ministerie Middelburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Ambulance 19105 Goes
Reactie #9 Gepost op: 24 maart 2010, 22:39:23
Jawel hoor, het is alleen dweilen met de kraan open...  :)

Het is zeker dweilen met de kraan open maar dat er op bekeurd wordt is zeker zo goed als verleden tijd weet ik vanuit mijn werk!!! Ze zouden er gewoon strenger op moeten controleren of de boete hoger moeten leggen daarvoor. Dan wordt er ineens weer wel op gelet! Ga maar eens een middag bij een rotonde(liefst dubbele) staan inplaats van op een viaduct bij de snelweg. Dan weet ik zeker dat je meer boetes uitdeeld, maar dat brengt minder op! ^-^