Apr 2004 - Auto te water

Auteur Topic: Apr 2004 - Auto te water  (gelezen 14809 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #50 Gepost op: 30 april 2004, 22:06:13
rene,
kom je nog terug op een eerder gestelde vraag hoe een eerste eventuele tas zou reageren en of er daadwerkelijke pogingen gedaan zijn? Waterdiepte etc. etc. kan er weer verder gediscuseerd worden.

egobert

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 2 mei 2004, 00:44:16
HAllo Pieter,
Ik denk dat deze casus nog best 1-2 weken door kan lopen. Ga eens uit van de situatie zoals beschreven in een van de laatse berichten van pagina 5: Er is een brandweer man aanwezig, maar die wil/ kan niet het water in. Hij heeft wel de nodige observaties gemaakt. En dan komt de eerste TAS aangereden. Wat gaat onze partimer zeggen en hoe probeert hij te sturen.
En laat dan 2 ninuten later de duikwagen komen met 2 duikers.
Maak a.u.b een vervolg aan dit verhaal (laat enkele voeruitgen ter plaatse komen ) en kijk hoe hierop gereageerd wordt.

Belangrijk is: Bevelvoerders leren het meest van situaties die nieuw voor hen zijn. Bij daadwerkelijke inzet, reageren ze meestal zoals ze al eens ervaren hebbe!

Garoet
Egobert

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #52 Gepost op: 2 mei 2004, 10:21:38
als alles goed is start vanmiddag een nieuwe casus,en ik kan jullie al vertellen,het is er 1 om je vingers bij af te likken ;)

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #53 Gepost op: 2 mei 2004, 11:08:12
Als het goed is ja ;D

Rene112

• Gast
Reactie #54 Gepost op: 2 mei 2004, 15:50:25
HAllo Pieter,
Ik denk dat deze casus nog best 1-2 weken door kan lopen.
........
Maak a.u.b een vervolg aan dit verhaal (laat enkele voeruitgen ter plaatse komen ) en kijk hoe hierop gereageerd wordt.

Belangrijk is: Bevelvoerders leren het meest van situaties die nieuw voor hen zijn. Bij daadwerkelijke inzet, reageren ze meestal zoals ze al eens ervaren hebbe!

Garoet
Egobert

Ik ben het hier 100% mee eens!
Het doel van deze casus was vooral het optreden als 'toevallig passerende hulpverlener' te bespreken. We zullen één van de volgende casussen gebruiken om dieper in te gaan op de ondersteuning en de (on)mogelijkheden van een duikteam!

Mogelijk gebruiken we dan de start van deze casus wel als uitgangspunt.

Maar voor nu : over naar de casus van mei ;)

groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard