het pand bevat opslag van rieten manden en stoelen.
voortplantsnelheid schat ik zeer hoog is.
nogmaals in mijn visie heeft het geen zin om binnen te treden in het brandende perceel.
het vuur loopt zoals Jaap al zegt gewoon over je heen.
wat is het nut van ččn oscilerend waterkanon voor een loods van 22 mtr breed en 8 mtr hoog?
lijkt me brandtechnisch een zinloze zet.
het publiek......tja het nederlands elftal voetbalt met elf in het veld en heeft 15 miljoen coaches.
dit voorkom je door het publiek ruim om het pand heen te verwijderen zoals in mijn eerste reactie al door mij is voorgesteld.
er wordt toch wel een mooi/spannend krantenartikeltje geschreven of het nu wel of niet op waarheid berust.
valt me op in deze casus dat er weinig aandacht wordt geschonken aan bedreigde woningen en redden/zekeren van alle omliggende panden door de deelnemers.
wat me tevens opvalt is dat de eerste melder vertelt dat het fikt als een tierelier,de 2e melder spreekt van een uitslaande brand met vlammen in zijn tuin.
En de 1st aankomende tas ziet alleen maar rook?
misschien had men op de AC door moeten vragen waar het brandde zodat de 1e tas naar de straat zijde had kunnen aanrijden.
vindt het erg jammer dat de er van politie en ambulance dienst nog geen inzet is gepleegd.