Ik kan mij vinden in jullie verhalen. In de normale ambulance mag je verwachten dat hier een volwaardig ambulanceteam aanwezig is. Op de kleine auto zie je ook vaak EHBO'ers. Op de personenauto rijdt dus niet altijd een verpleegkundige mee. v.w.b. de inrichting van de grote ambulance doet deze niet onder voor een normale ambulance. Alle materialen zijn wel aanwezig. De personenauto is ook aardig gevuld (bls en als tassen, aed, brancard enz..).
De kwaliteit is m.i. ook wel goed. De grote ambulance (waar een ambuchauffeur en een ambupleeg op rijden), kan je gewoon kwaliteit verwachten. Op de personenauto is het altijd even afwachten wat erin zit.
De kleding die wij dragen lijkt inderdaad op de ambulancekleding. Achterop staat het woord hulpverlener (of verpleegkundige of ambulance of arts), net wat voor functie je hebt. Daaronder staat de naam van het bedrijf: ehboteam.nl
Wat ik verder nog wil vermelden is dat wij alleen werken op evenementen waarvoor wij zijn ingehuurd. Wij rijden dus niet op andere normale meldingen, al kan het natuurlijk een keer gebeuren dat we onderweg iets tegenkomen.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijker is?