Dat gaat je lekker geen ene donder aan. Het gaat om de inhoud. En je zal niet kunnen ontkennen dat de inhoud een correcte weergave van de realiteit is.
Azijnzeikerd,
Ik wordt alleen maar nieuwsgieriger naar je achtergrond. Je hebt op dit forum diverse uitspraken gedaan waaruit blijkt dat je vaak bij allerlei incidenten aanwezig bent. Er wordt in diverse discussies gevraagd naar je achtergrond, waar je geen antwoord op geeft.
(ja ja, toch handig dat je alle berichten van een forumlid in één oogopslag kunt zien).
Ook zag ik dat je behoorlijk verstand hebt van radiofrequenties en dergelijke. Even wat geknipt en geplakt waar ik zo mijn conclusies uit trek.
"Ik heb, ..., beroepshalve wel eens een heel lelijk ongeval (met doden / twee mensen lelijk bekneld in een andere auto) meegemaakt op de grens van drie hulpverleningsregio's. ... "
"Beroepshalve heb ik situaties meegemaakt waarin kinderen van 10-11 jaar zeer adequaat op wisten te treden. Ik heb kinderen van 12 gezien die goed in staat waren een adequate melding bij 112 te doen. Kinderen van 14 die adequaat eerste hulp wisten te verlenen. ... . Want ik zie ook genoeg incidenten waarbij volwassenen volkomen de weg kwijt zijn en zelfs vergeten 112 te bellen in de paniek en de stress. "
"En ik heb wel eens fotografen tot hun middel in een sloot zien staan om zo een nog beter shot te kunnen maken Maar ik heb al heel lang niet meer meegemaakt dat fotografen de hulpverlening hinderden.."
"Overigens maak ik wel te vaak mee dat collega's uit alle disciplines nogal eens bijzonder onprofessioneel tegen (hobby-)fotografen tekeer gaan,"
Kortom, je staat wel met je neus vooraan bij incidenten en noodsituaties. Fotograaf? Scannerfreak? Blijft een raadsel.
Je ziet mensen 112 bellen, dus je bent in ieder geval niet beroepsmatig bij de hulpdiensten werkzaam. Want dan had jij (als prof) toch in rust en kalmte gebeld?
Zo, nu kunnen we weer ontopic.