0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
"Het lukte hem mede, door de standaard veiligheidsmaatregelen, een herkenbaar rood transportbusje van de brandweer te lenen"Deze zin blijft me toch intrigeren. Alsof de standaard veiligheidsmaatregelen bijdragen aan het ongevraagd wegnemen van materieel....
En lees net dat de andere 18 jarige uit Oss een brandweerfotograaf is.....Ik weet niet of ik hun site hier mag posten...Bron: http://112brabantnieuws.nl/wdz-brabant-persberichten.php?subaction=showfull&id=1274954465&archive=&start_from=&ucat=9&Oss - De politie heeft woensdagmorgen twee 18-jarige mannen uit Berghem en Oss aangehouden in hun woningen. De mannen uit Berghem en Oss zijn Fotograaf in de regio oss. Het duo is onder meer aangehouden voor poging tot doodslag op de 41-jarige Mariëlle van den Akker, echtgenote van eigenaar Perry van Casteren van de Geffense Plas. De man uit Berghem was door de brandweer al geschorst omdat hij eind maart onder invloed en zonder rijbewijs een ongeval veroorzaakte in een illegaal meegenomen busje van de brandweer. De vrouw werd zondagavond rond half tien aangereden toen ze de toegangspoort wilde sluiten, nadat haar man en zij twee dieven op het terrein hadden betrapt. De vrouw raakte zwaargewond en ligt in coma in een Tilburgs ziekenhuis. Haar toestand is volgens de politie nog steeds zeer ernstig.
Fotograaf of brandweerfotograaf?