Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010

Auteur Topic: Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010  (gelezen 27000 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Mark,

Toevallig hebben we een vergelijkbare akkefietje gisteren gehad. Een nieuws website publiceert foto's en bepaalde leden denken dan dat ze hier ook mogen worden gepubliceerd. Zo werkt dat dat niet, wij zijn een hulpverleningsforum voor en door hulpverleners (in spé). Dat betekent dat wij ons beslist niet refereren aan de goedkope (en niet zelden smakeloos) journalistiek.

Het is een tendens, heden ten dagen, om iedereen te veroordelen in de goedkope pers voordat alle feiten beschikbaar zijn. Ergens begrijp ik dat wel, pakkend nieuws (al dan niet gestoeld op de waarheid) verhoogd de oplage. Het forum is anders, we proberen een "resource" te zijn voor iedereen die geďnteresseerd is in de hulpverlening, in brede zin. Wij hoeven niets te verkopen, daarom beperken we ons tot de zuivere feiten.

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
    • Brandweer Mook & Middelaar
Mark,

Toevallig hebben we een vergelijkbare akkefietje gisteren gehad. Een nieuws website publiceert foto's en bepaalde leden denken dan dat ze hier ook mogen worden gepubliceerd. Zo werkt dat dat niet, wij zijn een hulpverleningsforum voor en door hulpverleners (in spé). Dat betekent dat wij ons beslist niet refereren aan de goedkope (en niet zelden smakeloos) journalistiek.

Het is een tendens, heden ten dagen, om iedereen te veroordelen in de goedkope pers voordat alle feiten beschikbaar zijn. Ergens begrijp ik dat wel, pakkend nieuws (al dan niet gestoeld op de waarheid) verhoogd de oplage. Het forum is anders, we proberen een "resource" te zijn voor iedereen die geďnteresseerd is in de hulpverlening, in brede zin. Wij hoeven niets te verkopen, daarom beperken we ons tot de zuivere feiten.

WM

Waarom in het ROOD?
TWITTER foto's suck....

debaert

• Forum gebruiker
Een erg handige actie is het natuurlijk niet, en er zullen vast de nodige consequenties aan hangen voor de betreffende jongeman... Neemt niet weg dat hij, blijkbaar toch behoorlijk wat plichtsbesef had  ;)

Maarja, als dit de grootste vergissing uit zijn leven is dan komt het helemaal goed met die jongen. Iedereen haalt wel eens een stomme actie uit, de één alleen wat vaker en wat stommer als een ander.
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Waarom in het ROOD?
Alles wat een moderator als mod plaatst zal in het rood geschreven zijn, in het zwart als persoonlijke mening. Toch? :)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

CM

• Senior gebruiker
Ik heb het eerst in het zwart geplaatst, maar besloot om het te veranderen omdat het een bericht is vanuit mijn Moderatorschap. Je hoeft niet zo geprikkeld te reageren, het is niet persoonlijk bedoeld. Het is meer een visie vanuit het Modteam hoe wij over bepaalde zaken denken. Daarom hoort het in het rood.

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

CM

• Senior gebruiker
Juist Stefanuzz!

Zie ook mijn bericht van net. Dat is een PERSOONLIJK reactie naar Mark, daarom in het ZWART.

(vraag me alsjeblieft niet waarom het met hoofdletters moet.... ;))

WM

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Geprikkeld??? Nee hoor. Komt dat zo over dan?

Maar je reactie stond er eerst in het zwart en dubbel, en nu in het rood, vandaar mijn vraag.

ps. Waarom in hoofdletters??  ;)
TWITTER foto's suck....

CM

• Senior gebruiker
Oh, sorry... nou snap ik het! Je was er snel bij, zeg! Ik had het binnen een paar seconden namelijk veranderd...

Hoofdletters: er, mijn keyboard loopt vast.........?  ::)

WM

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
ik vind opzich wel dat de moderatoren gelijk hebben, ik twijfel ook sterk aan het verhaal of het precies zo gegaan is gezien er ook al geen autobrand was!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Misschien moeten we geenstijl.nl of Peter R de Vries inschakelen!
TWITTER foto's suck....