Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010

Auteur Topic: Dronken brandweerman veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen - Beuningen 28-03-2010  (gelezen 26818 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Het zou een flauwe grap zijn als men dit ervoor gebruikt. Ik vind het wel vreemd dat er verder nog niemand meer inside information heeft. Lijkt mij stug dat er niemand uit die regio hier meeleest.


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
"Het lukte hem mede, door de standaard veiligheidsmaatregelen, een herkenbaar rood transportbusje van de brandweer te lenen"

Deze zin blijft me toch intrigeren. Alsof de standaard veiligheidsmaatregelen bijdragen aan het ongevraagd wegnemen van materieel....
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
"Het lukte hem mede, door de standaard veiligheidsmaatregelen, een herkenbaar rood transportbusje van de brandweer te lenen"

Deze zin blijft me toch intrigeren. Alsof de standaard veiligheidsmaatregelen bijdragen aan het ongevraagd wegnemen van materieel....

De sleutel in het contactslot in een kazerne .....
Je zou je natuurlijk af kunnen vragen hoe ver je moet gaan, sleutelkluis die automatisch opent bij alarm ?  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Als het een brandweerman was, dan heb je een kazernesleutel, weet je waar alles hangt en heb je met weinig veiligheidsmaatregelen te maken. Ik ben geen brwchauffeur, had ik gewilt dan was ik in 5min met een voertuig op pad geweest.


MacFrans

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
Of de kop van het betreffende artikel had moeten luiden:


Dronken 'brandweerman' veroorzaakt ongeval met 'geleende' brandweerwagen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Brandweerman verdachte doodslag Geffense Plas

bron: http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/6740347/Brandweerman-verdachte-doodslag-Geffense-Plas.ece

De politie heeft woensdagmorgen twee 18-jarige mannen uit Berghem en Oss aangehouden in hun woningen. De man uit Berghem is lid van het brandweerkorps van Oss.

Het duo is onder meer aangehouden voor poging tot doodslag op de 41-jarige Mariëlle van den Akker, echtgenote van eigenaar Perry van Casteren van de Geffense Plas. De man uit Berghem was door de brandweer al geschorst omdat hij eind maart onder invloed en zonder rijbewijs een ongeval veroorzaakte in een illegaal meegenomen busje van de brandweer.
De vrouw werd zondagavond rond half tien aangereden toen ze de toegangspoort wilde sluiten, nadat haar man en zij twee dieven op het terrein hadden betrapt. De vrouw raakte zwaargewond en ligt in coma in een Tilburgs ziekenhuis. Haar toestand is volgens de politie nog steeds zeer ernstig.


:-X :-X
Is dezelfde jonge knul die destijds dat ongeluk heeft gehad met brandweerbusje...


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
En lees net dat de andere 18 jarige uit Oss een brandweerfotograaf is.....
Ik weet niet of ik hun site hier mag posten...

Bron: http://112brabantnieuws.nl/wdz-brabant-persberichten.php?subaction=showfull&id=1274954465&archive=&start_from=&ucat=9&

Oss - De politie heeft woensdagmorgen twee 18-jarige mannen uit Berghem en Oss aangehouden in hun woningen. De mannen uit Berghem en Oss zijn Fotograaf in de regio oss. Het duo is onder meer aangehouden voor poging tot doodslag op de 41-jarige Mariëlle van den Akker, echtgenote van eigenaar Perry van Casteren van de Geffense Plas. De man uit Berghem was door de brandweer al geschorst omdat hij eind maart onder invloed en zonder rijbewijs een ongeval veroorzaakte in een illegaal meegenomen busje van de brandweer. De vrouw werd zondagavond rond half tien aangereden toen ze de toegangspoort wilde sluiten, nadat haar man en zij twee dieven op het terrein hadden betrapt. De vrouw raakte zwaargewond en ligt in coma in een Tilburgs ziekenhuis. Haar toestand is volgens de politie nog steeds zeer ernstig.

Tekst artikel toegevoegd; kleine moeite groot plezier.  O0


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
En lees net dat de andere 18 jarige uit Oss een brandweerfotograaf is.....
Ik weet niet of ik hun site hier mag posten...

Bron: http://112brabantnieuws.nl/wdz-brabant-persberichten.php?subaction=showfull&id=1274954465&archive=&start_from=&ucat=9&

Oss - De politie heeft woensdagmorgen twee 18-jarige mannen uit Berghem en Oss aangehouden in hun woningen. De mannen uit Berghem en Oss zijn Fotograaf in de regio oss. Het duo is onder meer aangehouden voor poging tot doodslag op de 41-jarige Mariëlle van den Akker, echtgenote van eigenaar Perry van Casteren van de Geffense Plas. De man uit Berghem was door de brandweer al geschorst omdat hij eind maart onder invloed en zonder rijbewijs een ongeval veroorzaakte in een illegaal meegenomen busje van de brandweer. De vrouw werd zondagavond rond half tien aangereden toen ze de toegangspoort wilde sluiten, nadat haar man en zij twee dieven op het terrein hadden betrapt. De vrouw raakte zwaargewond en ligt in coma in een Tilburgs ziekenhuis. Haar toestand is volgens de politie nog steeds zeer ernstig.


Fotograaf of brandweerfotograaf?


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Fotograaf of brandweerfotograaf?
Ja zie nu dat ik het heb verkeerd getypt 112-fotograaf


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Hoe is zo iemand door de (geestelijke) keuring heen gekomen?  ??? ???