The tall ships races 2008 Den Helder

Auteur Topic: The tall ships races 2008 Den Helder  (gelezen 9754 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

UZJ1002001

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 26 augustus 2008, 21:07:05
Beste Reddingsbrigade,

Even een dankwoordje voor de uitnodiging die wij mochten ontvangen om afgelopen vrijdag eens in Den Helder te komen kijken. Mijn vrouw en ik hebben ervan genoten. Er werden opmerkingen gemaakt over de sobere ontvangst aan de haven maar dat was niet nodig. Het gaat over de gedachte en bedoelingen en die zijn door ons echt gewaardeerd.

Eerst de rondleiding bij de Brandweer / Reddingsbrigade in het nieuwe gebouw.Nou zo'n werkplaats wil ik ook wel. Het zag er zeer goed uit en de voorzitter zei het al; Het is een bijzonder gebouw.

Daarna naar de haven en eigenlijk voor ons beide de eerste kennismaking met Den Helder. Mike die bij ons werkt heeft jaren bij de marine gezeten en is waarschijnlijk wel hier en daar een kroeg uitgesmeten geworden. Hij had er ons al het e.e.a. over verteld.
We zijn door jullie goed ontvangen en het ritje door de haven + even buitengaats was best leuk. Ze houden wel een beetje in die Yamaha's of niet ?

In iedergeval moeten we toch eens een keer een weekendje Den Helder doen, een plaats waar we normaal nooit komen maar nu toch op een bijzondere manier kennis mee gemaakt hebben.

Graag de groeten aan iedereen en nogmaals bedankt voor de uitnodiging.  

Maarten en Emerentia Verschure
All American Imports bv
Kaatsheuvel


Doruz

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
  • De beste stuurlui staan aan wal.
Reactie #41 Gepost op: 7 april 2010, 12:15:18
Een beetje erg laat natuurlijk maar hier nog een linkje met prachtige foto's van dit mooie evenement om na te genieten:

http://www.hdc-i.nl/img/gallery1.4/gallery/view_album.php?set_albumName=tallshipraces08

Iedereen die een beetje van bootjes houd kan hier zijn lol op.
De KNRM,Reddingbrigade,Marine,loodsboten,bruinevloot,jachten,tallships etc etc etc
Wegens de loopruimte en de vele schepen vond ik dit zelf de mooiste 'Sail' die ik tot nu toe gezien heb. O0


Doruz

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
  • De beste stuurlui staan aan wal.
Reactie #42 Gepost op: 7 april 2010, 12:28:35
Tip; pak een bak koffie en gebruik de diashow.. O0