Dat zijn wel mooie zaken ja en voorzichtig gezegd jammer dat dit nog niet in NL is.
De botte versie is wat een ********* dat ze dit in NL nog niet hebben.
Maar ja het kantoor- of koffertjesvolk hoe je het ook wil noemen zal als ze dit in NL willen hebben er natuurlijk heeeeel veeeel geld aan uitgeven en zullen ook zelf het wiel opnieuw willen uitvinden met alle ellende er om heen terwijl dit natuurlijk redelijk 1 op 1 is over te nemen is en in NL live te gooien. Dus ik zal er niet op rekenen dat dit ook in NL ooit zal gaan gebeuren want daar is men hier gewoon stronteigenwijs voor.
Om dan toch nog positief te eindigen.
Als je ergens een gat in het wegdek ziet maak je een foto en verstuurt het naar openbare werken.
GPS informatie van de mobiele telefoon geeft exact aan waar de foto is genomen.
Dit kunnen we in NL gelukkig dan wel door de App van
http://buitenbeter.nl van een niet overheidsinstantie op je smartfoon te installeren.
Het werkt in de Gemeente Rotterdam goed. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik voor dat het goed ging werken in de Gemeente Rotterdam heel veel contact met de Gemeente er over heb gehad en die info steeds aan BuitenBeter door speelde die er ook echt heel veel tijd en energie in gestoken hebben om het uiteindelijk goed te gaan laten werken. Want wat een ellende was het in het begin zeg met de Gemeente tot ik uiteindelijk iemand van de juiste afdeling te pakken had die wist waar het over ging. Maar al met al werkt het nu als een malle maar dat heeft volgens mij wel 6 à 8 maanden gekost voor het systeem van de Gemeente eindelijk deed wat het moest doen.