Een brandweer die tp gaat bij een brandmelding, bij een brandmelding is een adres op internet OK want zolang er geen SO's bij zijn gaat het hier om materieel dus niets aan de hand, welke privacygegevens hebben we het dan over?
Een brandweer / ambulance die tp gaat bij een ongeval / AED alert, Brandweer krijgt te maken met een persoon dus hebben we het over privacy, maar wat word er gemeld over de patient? alleen dat er een ongeval of reanimatie plaats vind. Geen verdere medische gegevens.
Ik weet niet wat je precies wilt zeggen, ik had al geschreven dat het voor brandmelding iets anders ligt. Ik had het over meldingen die wel het medisch beroepsgeheim raken, namelijk het adres van patient in combinatie met AED inzet.
Het argumenten dat de websites niet van de overheid zijn raakt kant noch wal.
Als ik slordig om ga met mijn eigen aantekening over mijn patienten kom ik niet weg door te roepen dat het gepubliceerd is op een website van iemand anders. Ik weet zeker dat men het mij gaat verwijten dat ik onzorgvuldig ben omgegaan met privacygevoelige informatie. Indien het systeem van het ziekenhuis is dienen zij er voor te zorgen dat er niemand onbevoegd bij kan komen.