AED Alert, AED Locator, BurgerAED, Burgernet-AED

Auteur Topic: AED Alert, AED Locator, BurgerAED, Burgernet-AED  (gelezen 223411 keer)

0 gebruikers (en 52 gasten bekijken dit topic.

thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #420 Gepost op: 17 mei 2013, 19:46:02
Eens, tenzij je natuurlijk niet weg kan, er zijn een hoop dingen belangrijker als een reanimatie uiteraard.

Red, weet jij in welke situatie ik mij vanmiddag betrof, waar ik was etc..?
En oude koeien uit sloot halen ben je blijkbaar ook goed in...

Als ik mij in Venlo bevind kan ik niet binnen de 6 min in Arnhem zijn... Maar ontvang dan nog steeds de SMS...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #421 Gepost op: 17 mei 2013, 19:48:11
Zoals een fototje schieten van die machtig mooie vliegmachien voordat je gaat reanimeren?  ;)

Wat denk je nou? dat ik eerst naar de heli zou gaan? zou eerst TP gaan bij het SO en als daar geen hulp meer nodig is doorgaan naar de Heli... om daar dan nog me plaatje te kunnen schieten en me overige adrenaline kwijt te raken...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #422 Gepost op: 17 mei 2013, 19:51:33
Wat denk je nou? dat ik eerst naar de heli zou gaan? zou eerst TP gaan bij het SO en als daar geen hulp meer nodig is doorgaan naar de Heli... om daar dan nog me plaatje te kunnen schieten en me overige adrenaline kwijt te raken...

Nadat je een reanimatie gehad hebt even een foto'tje schieten om tot rust te komen?  ???


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #423 Gepost op: 17 mei 2013, 19:53:16
Nadat je een reanimatie gehad hebt even een foto'tje schieten om tot rust te komen?  ???
Misschien is dat de toekomst voor enkele fotografen... Jezelf aanmelden voor een AED cursus en vervolgens reageren op hartslagnu meldingen. Ben je vrijwel altijd als eerste om de aankomende hulpdiensten te filmen en om je foto's te maken....  :-X
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #424 Gepost op: 17 mei 2013, 19:55:01
Nadat je een reanimatie gehad hebt even een foto'tje schieten om tot rust te komen?  ???

Ja me camera wil niet altijd even goed mee werken... Dus nou ja tot rust komen... had het over overige adrenaline kwijt raken...
Maar hoe vaak komt het voor dat bij een reanimatie de lifeliner opgeroepen word???
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #425 Gepost op: 17 mei 2013, 19:56:17
Misschien is dat de toekomst voor enkele fotografen... Jezelf aanmelden voor een AED cursus en vervolgens reageren op hartslagnu meldingen. Ben je vrijwel altijd als eerste om de aankomende hulpdiensten te filmen en om je foto's te maken....  :-X

Breng jij hem ff op ideeën   998765 straks is het hele hartslag.nu veranderd in een hard slag veld van fotograven  98uiye
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #426 Gepost op: 17 mei 2013, 19:56:52
Ja me camera wil niet altijd even goed mee werken... Dus nou ja tot rust komen... had het over overige adrenaline kwijt raken...
Aha, dus je krijgt een smsje voor een reanimatie..... Jas aan, schoenen aan, camera om de nek en rennen? Het verhaal wordt met de seconde beter.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #427 Gepost op: 17 mei 2013, 20:00:37
Aha, dus je krijgt een smsje voor een reanimatie..... Jas aan, schoenen aan, camera om de nek en rennen? Het verhaal wordt met de seconde beter.

Uhm, heb jij nog zo'n oude nokia ofzo??? de tegenwoordige tijd heeft iedereen een smartphone...
En ja ik ben ben toe aan een nieuwe smartphone deze is me te snel leeg...

En rennen met een camera om de nek??? no way! als ik op me plaat ga dan wil ik de camera niet om me nek hebben hangen!
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #428 Gepost op: 17 mei 2013, 20:04:26
Bizar is het inmiddels te noemen.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #429 Gepost op: 17 mei 2013, 20:05:33
Uhm, heb jij nog zo'n oude nokia ofzo??? de tegenwoordige tijd heeft iedereen een smartphone...
En ja ik ben ben toe aan een nieuwe smartphone deze is me te snel leeg...

En rennen met een camera om de nek??? no way! als ik op me plaat ga dan wil ik de camera niet om me nek hebben hangen!

Je probeerd je er nu met een draai uit te "lullen" maar gezien je reactie welke dit allemaal uitgelokt heeft kan ik RED alleen maar gelijk geven in zijn opmerking. Je hebt je ergens voor aangemeld c.q. bent vanuit een andere organisatie overgegaan naar hartslag.nu maar je hebt niet de moeite genomen om jezelf te informeren over de (nieuwe) werkwijze dan wordt het er eenvoudig om je tot burger(rampen)hulpverlener(indewegloper) te verklaren

edit: zeker als je aan gaat geven na een inzet ook nog even beelden van de traumaheli te schieten en je laat doorschemeren die eigenlijk belangrijker te vinden. Mijn vraag is dan ook waarom heb je je aangemeld bij hartslag.....
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend