Draaiboek verbindingen NRK

Auteur Topic: Draaiboek verbindingen NRK  (gelezen 1868 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Gepost op: 13 april 2010, 16:31:00
Ik ben opzoek naar een draaiboek(je) voor de verbindingsdienst van het NRK, gemaakt voor een specifiek evenement.
Wie o wie heeft er 1 digitaal en wilt deze delen?

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2010, 11:35:26
Ik ben opzoek naar een draaiboek(je) voor de verbindingsdienst van het NRK, gemaakt voor een specifiek evenement.
Wie o wie heeft er 1 digitaal en wilt deze delen?
Een draaiboek verbindingen is per evenement anders. Of dit nou op kleine punten zijn of op grote lijnen, dat maakt niet zo veel uit. Ik heb helaas geen draaiboek digitaal.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2010, 11:44:44
Een draaiboek verbindingen is per evenement anders. Of dit nou op kleine punten zijn of op grote lijnen, dat maakt niet zo veel uit. Ik heb helaas geen draaiboek digitaal.

Jammer, uit pure interesse was ik benieuwd hoe dat er bij andere afdelingen uitziet :)

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2010, 12:35:14
Zelf zet ik er altijd in wat voor evenement het is, welke centralisten dienst draaien op welke momenten, wie de leiding over de meldkamer heeft. Verder staan de afspraken tussen de TL/Inzetleider/Coördinator er in, welke roepnummerstructuur we gebruiken, welk net, het uitwijknet en de calamiteitenafspraken. Als er nog een evenementspecifiek protocol is opgesteld staat die ook in het verbindingendraaiboek beschreven. (Bij de motorcross hebben wij het Crash-protocol, welke altijd in het draaiboek beschreven staat.)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie