Terug op de werkvloer. Engelse Ambulance dienst

Auteur Topic: Terug op de werkvloer. Engelse Ambulance dienst  (gelezen 1745 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Gepost op: 10 mei 2004, 22:09:01
Zag net 't laatste stukje van "terug op de werkvloer".

Waarbij 'n (hoge) baas een paar daagjes meeloopt helemaal onderaan in het bedrijf.
Dus een directeur die een dagje achter de lopende band mee werkt, en net een of andere mangement pief van het Central Park (NY) die 'n paar dagen met de medewerkers van 't park mee liep, rotzooi op ruimen en harken enzo.

En op 't einde lieten ze 'n stukje van volgende week zien, en dan zijn ze bij 'n Ambulance dienst, ik dacht ergens in Engeland.

Maandag 17 mei.
Nederland 3,  20:30
Terug op de werkvloer.




ad-geense

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2004, 18:47:48
Hallo,

Ik heb het afgelopen maandag gezien zeer interessant om te weten hoe het er daar aan toe gaat (Schotland).

Iedere burger heeft recht op ambulance vervoer en ze worden dan voor vanalles gebeld Kiespijn >:( , hoofpijn  >:(  , echt te gek om los te lopen.  

Ze stonden nog wel eens in de file te wachten bij de spoedeisende hulp omdat er geen rolstoel of brancard beschikbaar was. :(


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2004, 21:34:03
Ja belachelijke he! ik keek er echt van op.

Mensen die een ambulance bellen vanwege kiespijn of menstruatie pijn, en de ambu is dan gewoon verplicht om te gaan omdat iedereen recht heeft op ambulancevervoer, of de meldkamer het er nu mee eens is of niet.

En dan die rijen bij de 1e hulp  ??? >:( >:(  
Echt belachelijk!  omdat er geen rolstoelen en brancards aanwezig zijn moeten de ambulance's gewoon staan wachten bij de ambupoorten bij de SEH, met de patient achterin!

1 team stond er al langer als 30 minuten te wachten, totdat er een rolstoel vrij kwam.

Echt te gek voor woorden, schaf dan gewoon wat meer rolstoelen aan, stelletje gekke schotten.