World Conference on Drowning Prevention

Auteur Topic: World Conference on Drowning Prevention  (gelezen 1701 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Gepost op: 18 april 2010, 23:16:33
Zijn er al mensen met plannen voor het bijwonen van de World Conference on Drowning Prevention - Danang, Vietnam - 10 to 13 May 2011.

Kees  8)




Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #1 Gepost op: 19 april 2010, 09:26:02
Helaas heb ik dan andere verplichtingen.  ;D.. en de kosten van het verblijf van congres zijn ook niet mals..


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #2 Gepost op: 19 april 2010, 13:49:33
mmm, eens informeren bij het bestuur of we dit volgend jaar in het opleidingsbudget kunnen passen ;)  O0 8)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #3 Gepost op: 19 april 2010, 14:13:17
Op 11 mei heb ik een uitruk waterongeval.......dus ik ben verhinderd. Maar misschien is het beter te wachten op iemand die een gemeend positief antwoord heeft  ;)


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #4 Gepost op: 20 april 2010, 21:36:00
De kosten voor het bijwonen van het congres vallen alleszins mee en het is natuurlijk een ideale locatie om aansluitend met de club wat aan teambuilding te doen.  ;)
De penningmeester vond het ook zeer aantrekkelijk, nu de gemeenteraad nog overtuigen van de noodzakelijke subsidie verhoging.

Kees  8)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #5 Gepost op: 20 april 2010, 23:15:06
De kosten voor het bijwonen van het congres vallen alleszins mee en het is natuurlijk een ideale locatie om aansluitend met de club wat aan teambuilding te doen.  ;)
De penningmeester vond het ook zeer aantrekkelijk, nu de gemeenteraad nog overtuigen van de noodzakelijke subsidie verhoging.

Kees  8)

Ik denk dat het gratis is want gisteren was er geen prijs te vinden op de site...  ;)