Voetbalwedstrijd Twente - Feyenoord 18-04-2010, personeelsinzet?

Auteur Topic: Voetbalwedstrijd Twente - Feyenoord 18-04-2010, personeelsinzet?  (gelezen 2131 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RudieT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Vandaag is de voetbalwedstrijd tussen Twente en Feyenoord in Enschede, ik ben wel benieuwd wat er allemaal wordt ingezet voor, tijdens en na zo'n wedstrijd.




Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #1 Gepost op: 18 april 2010, 11:00:06
Ik denk dat dit hier niet het juiste topic voor is!  ::)
Manschap A


Danny

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com
Reactie #2 Gepost op: 18 april 2010, 11:03:53
En ik denk dat het zowiso wel meevalt.
Is het trouwens wel een risicowedstrijd? De belangen zijn groot.


RudieT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #3 Gepost op: 18 april 2010, 11:04:16
oke ik zal het wel niet goed hebben geplaatst ik dacht wel een aantal redenen te hebben om het hier te plaatsen.

inzetverslagen / actueel gaf mij een aanwijzing dat iets zich vandaag af moest spelen om het hier te kunnen plaatsen.

via rtvoost werd gemeld dat er een helikopter wordt ingezet, maar kan dat wel doorgang vinden omdat het luchtruim toch officieel dicht zit.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #4 Gepost op: 18 april 2010, 11:06:41
Wie weet volgen er nog wat incidenten hieromtrent. Dus ik zou zeggen; topic lekker laten staan. En misschien zijn er mensen op welke manier dan ook met die wedstrijd te maken hebben, er wat meer over kunnen zeggen. Zoals TS verzoekt. Toch?


RudieT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #5 Gepost op: 18 april 2010, 11:13:16
ik lees net dat de NOS wel helikopters mag inzetten tijdens de Amstel Gold Race, mogelijk wordt er dus wel gewoon gevlogen.


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #6 Gepost op: 18 april 2010, 14:30:24
De politie Twente zet zondag rond de voetbalwedstrijd FC Twente - Feyenoord ongeveer 250 agenten in.

De wedstrijd is een zogenoemde risicowedstrijd, terwijl ook de mogelijkheid bestaat dat FC Twente kampioen wordt. In dat geval verwacht de politie grote drukte in de binnenstad van Enschede. De politie heeft geen signalen dat het tot een treffen tussen hooligans van FC Twente en Feyenoord komt. De politie heeft de Mobiele Eenheid en politie te paard paraat staan en ook is een helikopter beschikbaar. Bij een 'normale' wedstrijd zet de politie ongeveer de helft aan manschappen in.

( bron RTV Oost )


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #7 Gepost op: 18 april 2010, 14:38:38
bij twente feyenoord valt de politie inzet altijd wel mee hoor de sfeer onderling is altijd goed dus ik verwacht geen problemen
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #8 Gepost op: 18 april 2010, 14:44:40
bij twente feyenoord valt de politie inzet altijd wel mee hoor de sfeer onderling is altijd goed dus ik verwacht geen problemen
We hebben ook nog te maken met hooligans die niet willen dat Twente kampioen wordt, eventueel geholpen door Feijenoord...  ;D :-X


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #9 Gepost op: 18 april 2010, 14:49:53
daarom is ervoor gekozen dat iedere wedstrijd vandaag om half3 gespeeld word ik zou trowuens wel blij zijn als feyenoord gewoon verliest vandaag :-X
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam