Hoe komt het dat het rechtssysteem overuren draait? Omdat 90% van NL zijn verstand soms/geregeld thuis laat. Waarom zijn er hier op een forum van 3500 leden MOD's nodig en worden er mensen gebanned?
In de echte wereld buiten werkt het net zo. Mensen moeten gestuurd worden, anders worden sommigen ervan levensgevaarlijke ongeleide projectielen, die ik regelmatig op de weg tegen kom.
Overal is er ordehandhaving nodig, dat staat buiten kijf. Dat heb je met een samenleving, zeker eentje met 17.000.000 man.
Maar omdat messen dodelijk
kunnen zijn, aanstekers en lucifers brand
kunnen veroorzaken, moeten we dat allemaal gaan verbieden?
En wederom komt van mij de opmerking (het wordt eentonig): zolang ik geen aangifte kan doen op het bureau wegens personeelsgebrek, maar op de terugweg van het bureau wel wordt geflitst met 8km te hard ( weet ik, paar km correctie dus ben een boefje), dan is er wat goed mis in Holland. Heeft dit gezwets prio 1 in dit land? In tal van steden ''kun je beter niet pinnen na tienen 's avonds''. Want dan ''vraag je erom''. Joh, zet daar dan eens een vent neer. Haal die overdags achter de bossages vandaan, smijt die lasergun in de hoek en zorg voor veiligheid. Maar goed, persoonlijke mening, da's dan weer mijn prio 1.
Maar dat levert niets op...(staatskas)