Maximum snelheid 150 km/u?

Auteur Topic: Maximum snelheid 150 km/u?  (gelezen 3830 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #20 Gepost op: 23 april 2010, 18:40:15
What's next? Geen scherpe voorwerpen meer in je keuken? Want je zou....

Nee, gedragscursus voor notoire hardrijders, Nederland doet al alles om de verkeersveiligheid te vergroten. Of eraan te verdienen, vul zelf maar in.  O0

Ik kom 5 minuten later aan bij een reanimatie omdat ik moet slalommen tussen ''snelheidsbeperkende maatregelen'', wordt gelanceerd op dempels, ga maar door. Genoeg is genoeg, ongelukken gebeuren, pak de overtreder zelf aan maar niet alles begrenzen. 90% in dit land heeft zelf gezond verstand, die moet je niet op deze manier gaan kleineren.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #21 Gepost op: 23 april 2010, 18:53:01
Hoe komt het dat het rechtssysteem overuren draait? Omdat 90% van NL zijn verstand soms/geregeld thuis laat. Waarom zijn er hier op een forum van 3500 leden MOD's nodig en worden er mensen gebanned?
In de echte wereld buiten werkt het net zo. Mensen moeten gestuurd worden, anders worden sommigen ervan levensgevaarlijke ongeleide projectielen, die ik regelmatig op de weg tegen kom.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #22 Gepost op: 23 april 2010, 19:15:45
Hoe komt het dat het rechtssysteem overuren draait? Omdat 90% van NL zijn verstand soms/geregeld thuis laat. Waarom zijn er hier op een forum van 3500 leden MOD's nodig en worden er mensen gebanned?
In de echte wereld buiten werkt het net zo. Mensen moeten gestuurd worden, anders worden sommigen ervan levensgevaarlijke ongeleide projectielen, die ik regelmatig op de weg tegen kom.

Overal is er ordehandhaving nodig, dat staat buiten kijf. Dat heb je met een samenleving, zeker eentje met 17.000.000 man.
Maar omdat messen dodelijk kunnen zijn, aanstekers en lucifers brand kunnen veroorzaken, moeten we dat allemaal gaan verbieden?

En wederom komt van mij de opmerking (het wordt eentonig): zolang ik geen aangifte kan doen op het bureau wegens personeelsgebrek, maar op de terugweg van het bureau wel wordt geflitst met 8km te hard ( weet ik, paar km correctie dus ben een boefje), dan is er wat goed mis in Holland. Heeft dit gezwets prio 1 in dit land? In tal van steden ''kun je beter niet pinnen na tienen 's avonds''. Want dan ''vraag je erom''. Joh, zet daar dan eens een vent neer. Haal die overdags achter de bossages vandaan, smijt die lasergun in de hoek en zorg voor veiligheid. Maar goed, persoonlijke mening, da's dan weer mijn prio 1.  ;D Maar dat levert niets op...(staatskas)  ::)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #23 Gepost op: 23 april 2010, 19:33:09
Ik vind dit ook een erg apart voorstel maar ik denk even verder:
Wordt je 3 keer gepakt met een snelheid van 50/kmh of hoger, dan kan zo'n begrenzing niet zo veel kwaad als straf.
Das dan hetzelfde als een alcoholslot voor notoire art 8 tjes.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #24 Gepost op: 23 april 2010, 19:36:26
Daar kan ik me 100% in vinden, Red. Want iemand die diverse malen ''gepakt'' wordt voor deze overtredingen, valt onder die 10%, mijns inziens.  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 24 april 2010, 01:34:26
Ik vind dit ook een erg apart voorstel maar ik denk even verder:
Wordt je 3 keer gepakt met een snelheid van 50/kmh of hoger, dan kan zo'n begrenzing niet zo veel kwaad als straf.
Das dan hetzelfde als een alcoholslot voor notoire art 8 tjes.

Dus dan alsnog met 100 km per uur door de bebouwde kom heen scheuren (wat vele malen gevaarlijker is dan 150 km op een lege autosnelweg) kan/mag dan nog ...
Ík zeg gewoon rijbewijs invorderen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #26 Gepost op: 24 april 2010, 08:14:59
Dus dan alsnog met 100 km per uur door de bebouwde kom heen scheuren (wat vele malen gevaarlijker is dan 150 km op een lege autosnelweg) kan/mag dan nog ...
Ík zeg gewoon rijbewijs invorderen

Technische is het mogelijk om een begrenser te installeren die ziet wat de v/max is van de weg waar je op rijdt, en als er geen v/max is (enkele wegen in D) weet ie dat ook. Het enige probleem wat die begrenser heeft is met tijdelijke beperkingen, die ziet ie nog niet.

Ik denk alleen dat de winst minimaal is qua slachtoffers, het aantal slaaprijders zal wel toenemen met alle gevolgen van dien :-\

Ik dacht dat we allang het braafste jongetje van de klas waren, is er nog een hoger doel te bereiken?
 >:D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”