Joffry,
Ik zou veel liever een inhoudelijk tegen betoog zien hoe jij tegen deze reactie aankijkt. In ogenschouw moet m.i. wel mee genomen worden, dat Bmhstudentje een (mgl. jonge) beginnend beroepsprofessional is (correct me if i`m wrong)
en laten we dan vooral proberen op basis van (inhoudelijke) argumenten elkaar andere/nieuwe inzichten te geven
Een inhoudelijk betoog kan natuurlijk best, maar niet op basis van het rammelende stukje tekst dat bmh student hier neerzet, daar kan en wil ik niets mee. Ik heb eerder al in dit discussiedeel aangegeven wat ik tot nu toe van de BMH vind.
Een klein aantal docenten die elsgeven op de BMH zien zelf ook in dat maar bitter weinig studenten de beginkwalificaties van een AVP leerling halen, zeg 2 op de 100.
Ik ben veel meer nieuwsgierig naar de motivatie en de doelen van de docenten op de BMH opleiding, met namde die uit het ambulancevak. Is het egotripperij? zo van. kijk mij nou eens model AVP-en creeren?! Doet me iets teveel aan de vergankelijke RAVU methode denken. Of zou het toch een meer altruisitisch doel zijn dat deze docenten als uitgangspunt hanteren?
De BMH opleiding doet mij veel denken aan een functiegerichte opleiding, een medische hulpverlener die zich op een maar liefst 4 specialistisch verpleegkundige velden wil begeven, onhaalbare kaart vind ik.
Zoals ik al eerder betoogde is een (post) HBO acute zorg studie met een algemeen deel (instroom) jaar en een 1 jarig uitstroomjaar (specialisatie) meer haalbare kaart en bestaat daar in de zorgsector meer vetrouwen in dan het lanceren van een onbeklend, nieuw en niet goed aansluitende studie.
Ik ken 1 voormalig BMH docent persoonlijk en die was zeker niet onverdeeld gelukkig met de BMH opleiding en het recente lesgeven aldaar (door omstandigheden was deze niet op ambu inzetbaar destijds).