ja graag
wat ik wordt onderhand schijt flauw dat elke keer als ik (in mijn ogen) een contructieve bijdrage probeer te leveren; elke keer opnieuw dezelfde riedel moet worden doorlopen
(schreifvouten, onrust, blauw licht geil, niet bekwaam (genoeg) etc)
Dus nogmaals de vraag of we aub nu eens op topic kunnen blijven in plaats het over mij te hebben
en het moment dat er geen (onlogische) kritische vragen gesteld kunnen en of mogen worden, dan is dat het toch het einde van de democratie?
Beste Sensei,
Volgens mij ben jij de voornaamste die de discussie op jezelf betrekt, echter wil je dit niet met zoveel woorden toegeven. Je geeft constant aan dat je het oneerlijk vindt dat BMH-ers wel een kans krijgen op de ambulance te werken en basisverpleegkundigen deze kans niet krijgen. Er is meerdere malen aangegeven dat het curriculum van de BMH heel anders is dan dat van een verpleegkunde opleiding. De BMH begeeft zich meer op het medische stuk dan een verpleegkunde opleiding ooit zal doen omdat de positionering van de uiteindelijke functie anders is.
Ik heb het idee dat je hierdoor en andere uitingen die je doet en hebt gedaan op het forum een bepaald beeld van jezelf hebt geschetst waar je discussiepartners zich aan beginnen te storen, wat ik ergens wel kan begrijpen want je valt nogal in herhaling en plaatst regelmatig de oorzaak van dingen buiten jezelf. Ik volg de meeste discussies van de zijlijn, maar ik kan me voorstellen dat dit vervelend wordt voor je discussiepartners.
Zoals reeds gezegd, je hebt een droom en doet er alles aan deze te verwezenlijken en dat is bewonderenswaardig, maar vraag je af hoe onterecht de kritiek is die je zelf noemt in de geciteerde reactie op basis van het beeld wat je medeforumgebruikers van jou krijgen door jouw uitingen en posts.
Succes met jouw droom, en ik hoop het beste voor.