Nou, als je de posts een beetje volgt over deze discussie zal je zien dat ik mijn argumenten onderbouw.
Baseer je oordeel alsjeblieft niet op één post.
Dat is prima. Ik zeg alleen dat als iemand zich eigenwijs opsteld je (niet specifiek gericht op iemand) vroeger of later altijd door de mand valt.
Een voorbeeld uit de praktijk: Een ambulanceverpleegkundige in opleiding kwam bij ons op de OK voor intubatietraining. Ik was de hele morgen al bezig geweest (pff, dat intuberen is zo simpel nog niet
) en nu mocht vanmiddag de ambulanceverpleegkundige het doen, inclusief het preoxygeneren met de ballon.
Hierbij deed de collega het niet goed waardoor er aan alle kanten lucht lekte langs het masker en er geen lucht in de patient kwam. Ik zei dus tegen hem dat er geen lucht in de patient kwam en of ik kon helpen, want ik weet hoe moeilijk het op de kap houden kan zijn. Hij ontkende dit stug en ging gewoon lekker zijn gangetje..
Kijk, dit soort dingen is gewoon jammer, want je techniek is dus nog niet voldoende, maar doordat je niets doet met de feedback blijft het probleem dus bestaan. En heb je dus een probleem als je eenmaal afgestudeerd bent en niet kunt kappen...
En geloof me, er lopen er zo genoeg rond, en dat komt de zorg zeker niet ten goede.