Juist... door aan de slag te gaan in een veilige omgeving, een kliniek dus
(hey, waar komt dat klinische toch vandaan uit die klinische blik?)
Ben ik niet met je eens JvO
Kijkende naar je eigen vak, dat heb je alleen kunnen bereiken door eerst te leren, aan de hand van de werkbegeleider mee op pad en daarna los.
Als je een goede werkgever bent, ga je zo netjes met je nieuwe personeel om.
Waarom dan niet met een BMH student van 22 (+/- gemiddelde leeftijd van afstuderen)
Kijkende dan ook weer naar "vrouguh" als 18 jaar zustertje stond ik ook bij een niet smakelijke suïcide. Dan.....(ik was leerling) is het zo belangrijk, hoe gaat je werkbegeleider( opleider) in de praktijk daar mee om?
Dus persoonlijk vind ik niet dat je levenservaring moet hebben, die krijg je van zelf.
Ik zie arts assistenten binnen één jaar groeien als volwaardige professionals, als ze net zijn afgestudeerd.
waarom geven wij niet de kans aan andere studenten van andere opleidingen?
Dan kijkende naar iedere nieuwe opleiding, geeft een hakken in het zand aspect bij velen.
Het is juist essentieel dat er een veilige werkomgeving gecreëerd wordt en dat kan ook op straat.
Juist dan de werkbegeleider is hier een spannende spil binnen de opleiding tot professional.
Kritisch denk ik kijkende naar ons allen, kan je pas zeggen dat je ergens "ervaren" in bent als je je het geleerd wordt, geoefend en het zelf in de praktijk hebt kunnen laten zien/doen.
Kijkende naar de toekomst, zullen er oplossingen gevonden moeten worden, dat kan alleen als je iets nieuws uitprobeert
ps. (even off topic) Fijne dagen allemaal!