0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Als iemand auto's van het KLPD voor de stoet ziet rijden en wat foto's kan/wil maken, dan hou ik me aanbevolen!
Ik stond een paar meter verderop, bij paleis Soestdijk, waar ambu 120 paraat stond...druk dat het was Maar bijzonder om te zien, dat dan weer wel Je ziet op de live-beelden ook steeds brandweervoertuigen staan, soms met wat manschappen op het dak. Wat een mooi landje hebben we toch
Dan hebben we dicht bij elkaar in de buurt gestaan. Ook bij ons was het zeer druk, ik was blij dat wij met de fiets er heen waren gegaan.
In Leiden is vanaf 10.00 sóchtends tot 14.00 s'middags alles afgesloten langs de route! De Route is schipholweg/stationstunnel links opdraaien de morssingel op/rechts de Steenstraat in,links de blauwpoortsbrug over en dan de Prinsessekade op/dan weer links afslaan de Breestraat in/Korvaarstraat/Lammeschansweg daar aan het einde linksaf de Europaweg op stad uit richting Zoeterwoude dorp! Dus mijd gewoon de gehele binnenstad!! Alles is echt helemaal afgesloten in Centrum Leiden
Ik heb er eentje op de plaat gezet (meer heb ik er ook niet gezien eigenlijk), het is de wel bekende commando auto Ik stond trouwens in Rhenen op de Grebbeweg
Thanks! Ik hoopte stiekem ook nog op de VW Transporter T5 met alleen blauwe strepen en een blauwe en een amber pit aan de achterzijde, met daarachter een aanhanger met reserve-motorfietsen erop... maar die is dus niet ingezet waarschijnlijk.
Dienst: Korps Landelijke PolitiedienstenSoort voertuig: OndersteuningMerk & type: VW Transporter T5Bijzonderheden: Hier in gebruik bij Motorondersteuning.